المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : استفسار

semsem101
09-02-2009, 05:09 PM
السلام عليكم

اولا انا عارف ان الرابطه بتقدم دورات على مستوي عالي في البرامج التي يحتاج لها المساح

لاكن المشكله ان دي في الاسكندريه

انا سؤالي ايه هي الاماكن الي ممكن ادرس فيها برامج الاند والسريفر بس تكون في القاهره

Hassan Mohamed
09-20-2009, 01:08 AM
للاسف يا فندم انا شخصيا معرفش اي مكان للدراسة في القاهرة

بس اتمني لو حد عارف يقدر يرد عليك

وادعيلنا بس يكون للرابطة فرع في القاهرة قريبا ان شاء الله

محمد الفرارجي
10-15-2009, 01:55 AM
الأخ الفاضل سمسم

إليك التالي في قاهرة المعز.

عليك التوجه مباشرة لاختصار كل الطرق في دراسة البرامج إلى كلية الآداب جامعة عين شمس "ممكن تركب مترو المرج وتنزل محطة منشية الصدر وتمشى حوالي 10 دقايق بعد ما تنزل من المترو". تطلع الدور الرابع وتسأل على وحدة نظم المعلومات الجغرافية وتدخل لأي دكتور لازم يكون دكتور مش موظفين مع احترامنا ليهم كلهم هناك تسال على إللي إنت عايزه ومتأكد هتلاقي جوابك إن شاء الله. فأقولها بصدق وثقة لأني أتشرف أني خريج دبلومة عين شمس لنظم المعلومات الجغرافية

Mohamed Hashem
10-18-2009, 11:12 PM
ربنا يكرمك يا محمد
فرحتنى

samaa
11-03-2009, 02:02 PM
الأخ الفاضل سمسم

إليك التالي في قاهرة المعز.

عليك التوجه مباشرة لاختصار كل الطرق في دراسة البرامج إلى كلية الآداب جامعة عين شمس "ممكن تركب مترو المرج وتنزل محطة منشية الصدر وتمشى حوالي 10 دقايق بعد ما تنزل من المترو". تطلع الدور الرابع وتسأل على وحدة نظم المعلومات الجغرافية وتدخل لأي دكتور لازم يكون دكتور مش موظفين مع احترامنا ليهم كلهم هناك تسال على إللي إنت عايزه ومتأكد هتلاقي جوابك إن شاء الله. فأقولها بصدق وثقة لأني أتشرف أني خريج دبلومة عين شمس لنظم المعلومات الجغرافية

بجد جامدة اوى ربنا يجعلة فى ميزان حسانك يارب