المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : انواع للحب منها المؤلم ومنها الذى تشعر معه كانك فى الجنة

semsem
09-30-2009, 08:13 PM
البعض نحبهم لكن لانقترب منهم ........ فهم في البعد أحلى وهم في البعد أرقى .... وهم في البعد أغلىوالبعض نحبهم ونسعى كي نقترب منهم ونتقاسم تفاصيل الحياة معهم ويؤلمنا الابتعاد عنهم ويصعب علينا تصور الحياة حين تخلو منهم.

والبعض نحبهمونتمنى أن نعيش حكاية جميله معهمونفتعل الصدف لكي نلتقي بهمونختلق الأسباب كي نراهمونعيش في الخيال أكثر من الواقع معهموالبعض نحبهملكن بيننا وبين أنفسنا فقطفنصمت برغم الم الصمت فلا نجاهر بحبهم حتى لهم لان العوائق كثيرة والعواقب مخيفه ومن الأفضل لنا ولهم أن تبقى الأبواب بيننا وبينهم مغلقه...

والبعض نحبهم فنملأ الأرض بحبهم ونحدث الدنيا عنهم ونثرثر بهم في كل الأوقات ونحتاج إلى وجودهم ....كالماء ..والهواء ونختنق في غيابهم أو الابتعاد عنهم والبعض نحبهم لأننا لا نجد سواهم وحاجتنا إلى الحب تدفعنا نحوهم فالأيام تمضي والعمر ينقضي والزمن لا يقف ويرعبنا بأن نبقى بلا رفيق والبعض نحبهم لان مثلهم لا يستحق سوى الحب ولا نملك أمامهم سوى أن نحب فنتعلم منهم أشياء جميله ونرمم معهم أشياء كثيرة ونعيد طلاء الحياة من جديد ونسعى صادقين كي نمنحهم بعض السعادة والبعض نحبهم لكننا لانجد صدى لهذا الحب في قلوبهــم فننهار و ننكسر و نتخبط في حكايات فاشلة فلا نكرههم ولا ننساهم ولا نحب سواهم ونعود نبكيهم بعد كل محاوله فاشلة

.. والبعض نحبهم ..

.. ويبقى فقط أن يحبوننا..
.. مثلما نحبهم

:11rob::cc_confused::cc_confused:

haidy
10-01-2009, 11:06 PM
اية الكلام الجامد دة ياسمسمة بجد كلام جميل اووووووووووووووووى

الورده البيضاء
10-01-2009, 11:19 PM
نحبهم لكننا لانجد صدى لهذا الحب في قلوبهــم فننهار و ننكسر و نتخبط في حكايات فاشلة فلا نكرههم ولا ننساهم ولا نحب سواهم ونعود نبكيهم بعد كل محاوله فاشلة
بجد ياسمسمة احساس جميل جدااااااا
وكلمات معانيها روعة
تسلم ايدك ياحبيبتى

روميو الحب
10-01-2009, 11:21 PM
بجد مواضيعك رومانسيه وجميله اوى بجد
والكلام بتاعك بيعجبنى اوى اوى

لقد جئت كي أكتب كل ما اشعر به

بحثا عن أمل ينتشلني من الأحزان

ولكنني أكتشفت ان لا يبقى غير الأحزان ..

لكنني لابد أن أنتصر في يوم من الأيام على .. أحزان كانت موجودة زمان

زمان اللي كان ... لكنه مازال ... لكن سأحارب كي أقتل تلك الأحزان

كي لايبقى لها وجوداً أو مكان .

خالد أبوسعده
10-02-2009, 01:03 AM
والبعض نحبهم فنملأ الأرض بحبهم ونحدث الدنيا عنهم ونثرثر بهم في كل الأوقات ونحتاج إلى وجودهم ....كالماء ..والهواء ونختنق في غيابهم أو الابتعاد عنهم

بجد و الله كلمات فعلا جميله جداااا
شكرا يا سماح

semsem
10-03-2009, 02:50 AM
متشكرة ليكو كلكو بجد انكو قريتو موضوعى هايدى ورميو
والوردة البيضا كمان وعقبال ما تبقى فى الفرقة الرابعة زينا ان شاء الله
وربنا يخليك يا خالد ومرسى على زوقك بس انا مش اسمى سماح
بس عادى براحتك انا اسمى ينفع يبقى كل الاسماء؟؟؟؟؟

Ma7amed Adel
10-13-2009, 03:03 PM
والبعض نحبهمونتمنى أن نعيش حكاية جميله معهمونفتعل الصدف لكي نلتقي بهمونختلق الأسباب كي نراهمونعيش في الخيال أكثر من الواقع معهموالبعض نحبهملكن بيننا وبين أنفسنا فقطفنصمت برغم الم الصمت فلا نجاهر بحبهم حتى لهم لان العوائق كثيرة والعواقب مخيفه ومن الأفضل لنا ولهم أن تبقى الأبواب بيننا وبينهم مغلقه...
الله ينور يا سمسم موضوع جميل وايه الرومانسيه دى كلها

semsem
10-14-2009, 08:09 PM
ايه رايك يا محمد انفع يعنى؟
لا انا ده انا اعجبك اوى اخت ايه زى الفل مفيش كده
ده انا لقطة كنس ومسح وغسيل ايكش امكواة بس اللى مش بعرف وانا هاخد مكوجى هو يظبطنى
هههه

خالد أبوسعده
10-14-2009, 09:18 PM
وربنا يخليك يا خالد ومرسى على زوقك بس انا مش اسمى سماح
بس عادى براحتك انا اسمى ينفع يبقى كل الاسماء؟؟؟؟؟

و الله انا اسف جدا جدا

انا افتكرتك سمسمه اصل فرقت حرف ال A بس معلش

انا اسف مره تانيه و الله

semsem
10-15-2009, 06:02 PM
يا استاذ خالد عادى براحتك جدا انت تنادينى باى اسم وعلى العموم انا اختك برضه
وبعدين انا قلتلك ان انا اسمى ينفع كل الاسماء فمش مهم اى حد عايز ينادينى باى اسم براحته
وعلى العموم انت نورت موضوعى وشرفتنى كفاية انه عجبك:11rob:

samomran
10-30-2009, 09:19 PM
ايه الحلاوه دى

ايه الجمال ده

يجيى منك و الله يا سمسم

dolly
10-30-2009, 09:30 PM
ايه الكلام الجامد جدا ده بس عجبنى الموضوع جداااااااااااااا

white heart
11-07-2009, 02:08 PM
البعض [/SIZE]نحبهمونتمنى أن نعيش حكاية جميله معهمونفتعل الصدف لكي نلتقي بهمونختلق الأسباب كي نراهمونعيش في الخيال أكثر من الواقع معهموالبعض نحبهملكن بيننا وبين أنفسنا فقطفنصمت برغم الم الصمت فلا نجاهر بحبهم حتى لهم لان العوائق كثيرة والعواقب مخيفه ومن الأفضل لنا ولهم أن تبقى الأبواب بيننا وبينهم مغلقه
[SIZE="6"]حلو اوى المقطع ده وناس كتير اوى بيكون الحب عندهم كده