المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ايه رأيكم يا جماعة.....

منووش
10-18-2009, 09:11 PM
ايه رأيكم يا جماعة..........انا نفسي نبقي فرقة متميزة وعشان كدة لازم اولا نلتزم بالالتزامات الاولية زي الحضوررررر مثلا وكمان ياريت نبطل نستفز الدكاترة بالرنات الموبيلات والكلام و المواعيييييييييييييييييييييييد......... المواعيد يا جماعة من الحاجات اللي بتستفز الدكاترة جدا وبما إننا خلاص اتخصصنا اللي في نظم المعلومات الجغرافية واللي في المساحة والخرائط... يبقى*لازم نتعاون مع بعض في كل حاجة من المحاضرات او اللي مش فاهم حاجة نقولهالو ....... وكدة يعني عشان نبقي فرقة متعاونة ايجابية ونعمل حاجة بجد
معلش بقى طولت عليكوا بس بجد عايزين نبدأ كويس عشان ربنا يكرمنا كلنا إن شاء الله

Mahmoud Slem
10-18-2009, 09:16 PM
ان شاء الله ربنا يوفئكم
شدو حيلكم انتم بس
وربنا يعينكم ويقويكم
ودى بعض الملاحظات الهامة اللى حضرتك كتبتيها
ياريت الكل يلتزم بيها

امانىىى
10-18-2009, 09:27 PM
ميرسي قوي يامني علي الموضوع الجميل دا
والطرح الشيق وياريت فعلا ياجماعة نحاول نلتزم بالموضوع دا

هدى على
10-19-2009, 07:28 PM
هو دة الكلام لازم يبقى فية روح تعاون مش كل واحد فى التراوةلازم قبل منتخرج نسيب اسم لينا ودة هيفدنا

Ma7amed Adel
10-19-2009, 07:29 PM
بجد ربنا يكرمكم وتحقيقوا احلامكم وتوصلو لاقصى حد

شيماء رمضان الوهيبى
10-19-2009, 07:40 PM
موضوع جميل اوى
وفعلا اهم حاجة بنا هى روح التعاون واى حد مش فاهم حاجة نساعدة او محتاج اى حاجة

Ahmed Hosny
10-19-2009, 07:58 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
موضوع جميل جدا جدا والتذكير بيه مهم ولو سمحت "ى" ممكن اضيف رايى
طبعا فكرة التعاون احنا الحمد لله ابتدينا نحققها من خلال التعارف اللى احنا عملناه "شعبة المساحة"
ونتمنى ان احنا نضيف بعض الاقتراحات فى المقابة اللى جاية ان شاء الله يوم الاربعاء وان شاء الله نتمنى من الجميع
الحضور بعد المحاضرة فى الملعب واحنا محضرين شوية اخبار حلوة اوى هتعجبكم ان شاء الله
وشكرا ليك يا فندم على طرحك للموضوع

منووش
10-20-2009, 06:32 PM
اولا شكرا جدا على الردود و الاراء من كل اللي كتب رأيه
و ان شاء الله ح احضر بكرة "يوم الاربعاء" في الملعب ويارب تكون الاخبار حلوة ان شاء الله ومزيد من الاقتراحات الكويسة وننفذها ان شاء الله

Horiaa Swedan
10-21-2009, 03:48 AM
الله ينور يا منوش بجد عندك حق فى كل كلمه احنا لازم نكون دفعه تسيب بصمه فى القسم لاننا خلاص سنه وحنتخرج باذن الله ودى فرصتنا اننا نكون جيل ايجابى

والله الموفق للجميع

حب مستحيل
10-24-2009, 10:49 PM
يارب نكون قد كلامنا لان الكلام بس هو اللى سهل لكن الفعل لا

منووش
10-24-2009, 11:06 PM
انا بأيد كلام حب مستحيل ان الكلام سهل والفعل صعب بس انا بقول اننا نحاول نعمل ده وانا بدأت بنفسي انا مفيش محاضرة ضيعتها وموبيلي مارنش مرة في المحاضرة و مواعيدي مضبوطة وغيرها.... انا ماطلبتش حاجة صعبة ومادام واحد قدر يعمل ده يبقى الكل يقدر يعمله وصدقني مش صعبة اوي كدة دي دفعة للامام عايزين نبقى دفعة مختلفة.