المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : رجاء....حتى لانندم.

MUHAMED SAMY
10-30-2009, 06:32 PM
ياريت ألتزام الصمت فى المحاضرات...
u must be silent

أكيد كلنا بنحضر المحاضرة لكى نستفاد...وخصوصا المواد المتعلقة بالمساحة...
مفيش لازمة لرنة موبايل...كلام جانبى...مشاغبات...مفيش حد يجى متأخر...
مثل ماحدث فى محاضرة التاكيومترية...رنة موبيل....أسمك....بره..
مش حاجة صعبة أنك تعمل موبايلك silent... بدل إن المحاضرة تتلغى ونرجع نندم..وربنا يوفقنا.

شيماء رمضان الوهيبى
10-30-2009, 09:21 PM
بجد عندك حق
وياريت الكل يلتزم

mohamed ali
10-30-2009, 10:37 PM
بسم الله الرحمن الرحيم
عندك حق ويريت كل من يدخل المحاضرة
خاصة محاضرات المساحة الان هذة المحاضرات هى المصدر الذى سوف نعتمد علية فى العمل انشاء الله
وايضا ان اغلب الد كتره عندا دخول المحاضرات يتركوا الموبيلات فى المكاتب او يغلوقوها بالتالى فهم يحترمون
المحاضرات ويحرصون على ان يعطى المادة العلمية الصحيحة والمفيدة.
وبالتالى يجب ان نحترم كل من يترم الحاضرة و ادابها وكل هذا فى مصلحتنا نحن.
وان الساعة او الساعتين الى سوف تقفل فيها الموبيل سوف ينهار مصالحك او تتعرض تخسر اسهمك فى البورصة
لان اريد ان يكون الهدف هو المشاركة فحسب بل العمل علية

دندونه
10-30-2009, 11:00 PM
ياريت الكل يهتم بده عشان مش نندم فى الاخر واحنا جربنا لما اتلغت حاجات بسبب الدوشه فياريت نلتزم عشان نستفيد

اسماعيل النوساني
10-30-2009, 11:09 PM
والله كلام جميل بس الكل يلتزم بيه
عندك حق

maroooo_14
10-30-2009, 11:19 PM
والله بجد كلام جميل اصل اللى بيرن موبايله ده مش هو اللى بيندم لانه غلط لكن اللى بيندم بجد هو احنا اللى ملتزمين وفى الاخر المحاضرة تضيع علينا زى السنة اللى فاتت فى مادة الكمية لما دكتور على زكى لغى تقريبا محاضرتين او ثلاثة ارجوكم يا جماعة مش عايزين ده يتكرر تانى

Horiaa Swedan
10-31-2009, 02:48 AM
الله ينور بس للاسف احنا غفلين عن حاجه ان قبل منخاف على مصلحتنا فى شئ اسمه احترام للشخص اللى واقف قدامك مهما كان فمبالك دكتور او معيد جاى عشان يفيدك

MUHAMED SAMY
11-01-2009, 12:45 AM
أشكركم.....لتفاعلكم

منووش
11-01-2009, 08:42 PM
والله من الاول و انا بقول الكلام ده يا رب حد يسمع عشان بصراحة كدة مينفعش عشان في ناس كده حتتظلم ياريت جماعة تلتزموا و المفروض ان انتوا جغرافيين والجغرافي اساسه الانضباط في كل شيء

shadyx
11-01-2009, 11:08 PM
والله عندك حق ياخي ولكن فين الكلام ده كل مكبر دماغه برضه في مبيلات بترن http://www.iwatchstuff.com/2009/06/04/transformers-2-final-poster.jpg

soso 13
11-02-2009, 09:58 PM
عندك حق بس بتقول لمين دا كل واحد بيعمل اللي عايزة ومش بيهمة حد حتي لو اللي عاملة مش هيضرة لوحدة هيضرنا كلنا

lolaa fahmy
11-02-2009, 10:11 PM
عندك حق

ياريت كلنا نلتزم خاصة الموبايل ياريت يتقفل قبل المحاضره

ربنا يوفقنا جميعا

حسام المصرى
11-04-2009, 02:25 AM
ههههههههههههههههههههههههه اومال الناس اللى بتلعب فيفا على الموبايل وتلاقى كل شوية حد يسأله النتيجة كام كام ؟؟؟؟؟
طبعا انت عارف مين اللى بيعمل كده

MUHAMED SAMY
11-04-2009, 04:59 PM
حبى دى ناس مش فى جغرافيا.........!!!!!!!!

Mohamed Gaber
11-05-2009, 03:39 AM
المشكلة ان ممكن الواحد يكون يا دوب جاي متاخر علي معاد المحاضرة بالظبط و مش في دماغه حاجة الا انه يمشي بسرعة عشان يلحق و يدخل المحاضرة
وينسي انه يقفل الموباييل لو محدش فكره او نبه عليه

تاني حاجة فيه ناس كتيرة بتبقي قاصدة ان موبايلها يرن عشان تلفت الانتباه ليها او تخلي التركيز عليها ولو ل 3 ثواني

فياريت والله الكل يسمع الكلام اللي انت كاتبه
وجزاك الله كل خير ان شاء الله

MUHAMED SAMY
11-05-2009, 10:00 PM
ياريت الكل يسمع الكلام يا .أ.Mohamed Gaber أنا عن نفسى بعمل الموبيل silentقبل ما أنزل من البيت

منونة
11-06-2009, 05:40 PM
الله ينور عليك

دة اللى المفروض يحصل

انا عن نفسى بعمل الموبيل صامت فبل المحاضرة

MUHAMED SAMY
02-20-2010, 02:08 AM
إن شاء الله ننفذ الكلام ده فى الترم التانى..ومفيش محاضرات تتلغى..واشكركم لتفاعلكم

هدى على
02-20-2010, 06:52 PM
فعلا عندك حق

Rasha Said
02-21-2010, 11:06 PM
السلام عليكم ورحمة الله

بجد والله الكلام كلو جميل جداوصح فعلا عشان المفروض ان احنا كلنا طلبة علم وخصوصا طلبة شعبة المساحة رايحين عشان نستفيد فياريت محدش محدش يضيعلنا محاضرة على حاجة متستاهلش وبجد كلامكم وحماسكم جميل جدا ياريت كل الناس تنفذهو بجد نتكاتف كلنا ونكون ايد واحدة ونلتزم جميعا وانا عن نفسى مش معايا موبايل اصلا عشان مسروق منى وبجد ربنا يعينا على الترم دة بكل مواده

Ahmed Hosny
02-22-2010, 12:55 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيكم ايه اخباركم وحشتوكم صح انا عارف والله
النصف الاول كان الموضوع ده موجود بس محدش استجاب له الا من رحم ربى
بس احنا دلوقتى يا جماعة بدانا ندخل فى الجد وطبعا حضراتكم لاحظتم المواد وكمان قد ايه هية صعبة واذا كان احنا مش بتلغلنا محاضرات الانادرا جدا وبنخش الامتحان وبنجاوب اجابات خارقة امال لو اتلغلنا هنعمل ايه
ياريت يا جماعة ناخد الموضوع بجد وعلى راى الاستاذ اللواء اللمبى
"انتباه يا معلمين زمن ال........ خلاص انتهى "

Horiaa Swedan
02-22-2010, 03:39 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ازيكم ايه اخباركم وحشتوكم صح انا عارف والله
النصف الاول كان الموضوع ده موجود بس محدش استجاب له الا من رحم ربى
بس احنا دلوقتى يا جماعة بدانا ندخل فى الجد وطبعا حضراتكم لاحظتم المواد وكمان قد ايه هية صعبة واذا كان احنا مش بتلغلنا محاضرات الانادرا جدا وبنخش الامتحان وبنجاوب اجابات خارقة امال لو اتلغلنا هنعمل ايه
ياريت يا جماعة ناخد الموضوع بجد وعلى راى الاستاذ اللواء اللمبى
"انتباه يا معلمين زمن ال........ خلاص انتهى "

انا بحس اننا بننده فى ملطه يا حسنى محدش بيسمع ولا بينفز ربنا مع الجميع

sajen_zenda
02-22-2010, 03:46 PM
كلام اكتر من رائع بس مين يتعظ يعني بجد عاوزين الترم التاني يكون احسن بكتير من الترم الاولاني كفايه الامتحانات كانت عامله ازاي فشويه التزام بقه في الترم ده عشان السندي تعدي علي خير وربنا يكرمنا جميعا وعشان كمان الدكاتره تطلع كل اللي عندها لازم نوفرلهم هدوء وانصات جيد للمحاضرات محبكش يعني نتكلم وهما بيشرحوا ونعمل موبيلاتنا سايلنت عشان الكل يستفاد

mohamed ali
02-25-2010, 02:56 PM
ذى مائلت حورية انتا بتدن فى مالطة
يابنى انتا بتكلم فى ااااه
انتا عايزنى اقفل الموبيل فى المحاضر والبورس اسف
البورصة يارجل انا ائلك نحطو الهاند فرى
اشطة كده
انسة ده بات عادة

ghsghsghsghs
02-25-2010, 03:41 PM
عندك حق والله

MUHAMED SAMY
02-27-2010, 12:29 AM
شكرا لتفاعلكم جميعا
..وبجد لو كل واحد خلى نفسه مكان الدكتور اللى واقف يشرح...
ومركز فى الشرح وفى طلبة بتكلم وتهزر وبتلعب...هتعمل ايه؟؟؟
فعلا اقل حاجة المحاضرى تتلغى..