المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : يا شباب انا محتاج محاضرت الكنتورية و التصميم و التنفيذ ضرورى

topgogal
11-28-2009, 03:02 AM
يا شباب انا محتاج محاضرت الكنتورية و التصميم و التنفيذ ضرورى انا مكونتش بنزل الكلية الفترة الى فاتت بسبب ظروف الشغل عشان والدى توفاة اللة من حوالى شهرين و انا بشتغل الفترة دية واللة ياشباب و الدنيا وحشة فى الى يعرف يجبهالى جزاة اللة خيرااا

bata_batot
11-28-2009, 04:30 PM
محاضرات الكنتوريه فى زميل نزلها

وانا حاليا بنزل تاكيومتريه هحاول انزل التصميم

دندونه
12-17-2009, 06:40 PM
انا ممكن اديك المحاضرات كلها بتاعت دكتور احمد مصطفى ودكتور السودانى هى معايا كامله

bare_footed
12-17-2009, 07:25 PM
طب انتِ فين يا دندونه والله الشباب تعبونا يعني انا حولت اخد المحضرات من زميلى اللى ف القسم لكن كأني بطلب منهم دهب والله تعبت سئلت اكتر من واحد اقوله معاك المحضرات يقولى مش كلها طب ممكن اصور اللى معاك يقولي مااشي وحلقااان مش عارف ليه يعني كاني حكلها فبجد مش عارف اقول ايه المفروض نتعامل كتيم فيد واستفيد بتمني يكون في تعاون اكتر من كده واي حد معاااه المحضرات كامله يا ريت نتقابل ف القسم ف اي وقت ونخدها نصورها ونرجعها

maroooo_14
12-17-2009, 08:31 PM
بص يا معلم ان شاء الله المحاضرات دى حتكون معايا فى القسم يوم الحد وان شاء الله تلاقينى والمحاضرات معايا وتصور اللى انت عايزه

دندونه
12-18-2009, 10:59 AM
شكرا ليك يا مارو بجد انتو ولاد المفروض تكون فى مساعده اكتر من كده ومحدش يبخل باى محاضره او انهيشرح حاجه لاننا كلنا بقينا فى مساحه ومفيش فرق بينا

طالب بالفرقة الثالثة مساحة
12-18-2009, 06:56 PM
ممكن اصو انا كمان