المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : شكر وتقدير

دكتور / السيد الزغبى
12-28-2009, 04:40 PM
بكل
الحب والامتنان اتقدم بالشكر والتقدير لكل من شارك فى تدعيم الاحتفال باليوبيل الذهبى لشعبة المساحة والخرائط بقسم الجغرافيا جامعة الاسكندرية فقد اقيم هذا الاحتفال الكبير بالجهود الذاتية لعدد كبير من خريجى الشعبة الذين يتميزون بصفات التعاون والعطاء المستمر سواء فى مجال تخصصهم او فى مجال العمل الاجتماعى التطوعى كذلك يجمعهم الحب لهذه الرابطة التى قامت ايضا بهم فهم رموز فى مجال المساحة والخرائط واثروا بجهودهم العمل المساحى وقدموا الكثير فن اجل رفعة شأن الشعبة والرابطة واخص منهم الاخوة الاعزاء / مصطفى الفضالى و مصطفى مصيلحى- ومدحت سعد المصرى ومحمد على- ومرزوق عبد الحميد مطاوع -ومحمد جابر - وعبد العزيز العجمى -ووائل حامد -وعلى حسين حمد -وغيرهم الكثير
وقد ساهمت العديد من الشركات والمكاتب العاملة فى مجال المساحة فى رعاية هذا الاحتفال وذلك من خلال الدعم المادى والفنى فلهم كل الشكر والتقدير على ماقدموه
ومن هذه الشركات / شركة FUGRO S.A.E Egypt وهنا اشكر الاخ العزيز /رجب سعيد طوسون مدير المشروعات بالشركة - وشركة سرفيينج سيستمز ( سوكيا الاسكندرية ) وهنا اشكر الاستاذ ايمن محمود - وشركة SUB SEA للخدمات البترولية وهنا اشكر الاخ العزيز / احمد رشاد الغنيمى مدير المساحة - وشركة القاهرة للاعمال الهندسية والفنية (توبكون الاسكندرية ) وهنا اشكر المهندس احمد فوزى البربرى مدير فرع الاسكندرية - وشركة ZONE توكيل (ترمبل ) وهنا اشكر الدكتور المهندس/ عمرو موسى - والشركة الهولندية لاعمال التكريك وهنا اشكر الاخ العزيز /محمد جابر على
- ومن المكاتب المساحية اشكر المكتب الفنى للاعمال المساحية وتقسيم الاراضى ( مصطفى الفضالى ) وكذلك مكتب سرفيينج جروب ( محمد عبد المنعم ابراهيم ) ومكتب سرفييينج واى ( سعيد عطية ) والشكر لكل الزملاء الذين ساهموا فى تنظيم الاحتفال سواء خريجيين او طلاب واخص بالشكر الاخ العزيزالاستاذ / محمد سعد يس والابناء الاعزاء / محمد جابر بالفرقة الثالثة جغرافيا - و حسن محمد عشرة وزملائه وطبعا الشكر موصول للابناء / عيسى الحاوى وسارة مجدى واسراء وميرفت رشاد ومحمد ابراهيم وعمرو عبد الحميد وغيرهم الكثير انا عارف انى ناسى ناس كتير لكن اقول للجميع شكرا جزيلا وعقبال اليوبيل المئوى والى الامام دائما

محمود ابوالمجد
12-28-2009, 05:07 PM
وانا فين اسمي يا دكتور سيد ولا عشان سفرت :-(

حسام المصرى
12-28-2009, 05:52 PM
انا عارف انى ناسى ناس كتير لكن اقول للجميع شكرا جزيلا وعقبال اليوبيل المئوى والى الامام دائما

ربنا معاكم دايما
وجميل ان يكون فى رابطة تجمعكم كلكم كده
وربنا معاكم تحتفلوا باليوبيل المئوى ويكون ضيوف الحفل زويل

AYMAN GAMAL
12-28-2009, 06:01 PM
مكانك محفوظ يا محمود

شكرا جزيلا ليك يا دكتور سيد

والله احنا اللي نفتخر بكونا موجودين معاك

ALY ELSAYED
12-28-2009, 07:44 PM
الحمد الله علي كل حال

والحفله كانت جميله جدا

ويارب دايما متجمعين في الخير ومتوحدين

بجد الصوره الي شفتها يوم الحفله اثرت فينا كتير

بشكرك جدا يا دكتور سيد علي كل متقوم به من اجل الخرجين

وبشكر كيان الرابطه الراسخ

جزاك الله كل خير

Horiaa Swedan
12-29-2009, 09:15 PM
الله يا دكتور بجد الحفله كانت رائعه بس فين اسمينا نحن نحتج اهئ اهئ اهئ

Marwa Mahmoud
01-04-2010, 12:42 PM
تمنياتى لكم بالنجاح التوفيق الدائم

شكرا ليك يا دكتور على مجهداتك الجميلة دى

بارك الله فيك وجزاك الله كل خير

Mohamed Gaber Aly
01-05-2010, 10:22 PM
والله يادكتور لاشكر على واجب ويارب كل الناس تشارك فى المره القادمه (بس مش بعد خمسين سنه كمان) قصدى فى اى احتفاليه تقوم بتجميع كل الخريجيين تحت مظله رابطه خريجى شعبه المساحه والخرائط بالجامعات المصريه.
انت فى واحد نسيت تشكره وهو الدكتور السيد الزغبى اللى انا شخصيا شفته قبل الاحتفال وكان عامل زى اللى بيجهز نفسه للجواز ومش لاحق يعمل ايه ولا ايه. بس الحمد لله ربنا وفقه والحفله كانت جميله ورائعه ( ياريت كلنا نشكر الدكتور على اصراره على تنظيم هذه الحفله وعلى حسن ادارته لها).
وشكر خاص للاستاذ محمد ياسين والفنان الجامد محمد جابر على الاخراج الجميل للفيلم.
ومن تقدم لتقدم باذن الله

دكتور / السيد الزغبى
01-05-2010, 11:03 PM
اشكرك يابشمهندس محمد على تقديرك لكن للحق هذه الاحتفالية هى ثمرة مجهودات زملاء مخلصين انت واحد منهم هؤلاء وانت كنتم المشجع والمدعم والرائعون فى العطاء والحب والتعاون حقيقى لولا هؤلاء وانت ماكانت مثل هذه الاحتفالية وانت تعلم ذلك فلك منى كل شكر وتقدير واحترام وعقبال الاحتفال بحصولك على درجة الماجستير انا على علم انك فى المرحلة النهائية فربنا يوفقك وارجو حذف كلمة كان عامل زى اللى بيجهز نفسه للجواز مرة تانية دى مافيش داعى انت عارف انا مش ناقص مشاكل

Mohamed Gaber Aly
01-05-2010, 11:51 PM
ماتقلقش يادكتور ماحدش حيبلغ الكلام ده. خلى الموضوع سر بينى وبينك وماحدش يقول لحد يااخوانا على موضوع الجواز.

مايا الساهر
01-22-2010, 08:19 PM
الشكر ليك يا دكتور
على تنظيمك للحفل وتدعيمك لينا
ولكل الطلاب والخريجيين
بس انا زعلانه انك نسيتنى يا دكتور
اخر خريجة فى الدفعات الخمسين
مى البنا الاولى على دفعة 2009
على العموم انا صحبه بيت ومش
محتاجه شكر
كفايه تقدير حضرتك ليه يوم الحفله
و ان حضرتك قدمت لى فرصة