المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : نفسى ازداد خبرة

aafm
01-14-2010, 07:47 PM
انا اسمى احمد من الزقازيق وانا فى رابعة اداب مساحة وخرائط جامعة الزقازيق وانا ادربت فى شركة المقاولون العرب ( توتال وميزان وتودوليت)وكمان فى شركة القاهرة للاعمال الهندسية والفنية( توتال وميزان وبرنامج فيثاغورس) بالاضافة لدورة فى الكلية على التوتال واجيد العمل على الاتوكاد والسيرفر وبرنامج arcgis و حاصل على icdl لو ممكن حد يساعدنى فى انى اشتغل خلالى اجازة نص السنة اوخلال فترة الدراسة حتى لو مساعد مساح او شغل فى اى حاجة المهم تكون فى المساحة ومش مهم المكان بعيد او قريب بس المهم انى ازداد خبرة فقط لاغير ياريت لو حد يساعدنى لانى بجد متعطش انى ازداد خبرة

roma
01-18-2010, 09:43 PM
ربنا يوفقك يااحمد وتلاقى
فى مواقع كتير عالنت فيها وظائف خاليه ادخلها وانت تلاقى وحضر ال Cv بتاعك علشان اى شغل تكون موجود
وربنا يوفقك يا مان

eslam mamdouh
01-18-2010, 09:53 PM
ربنا يكرمك ويوفقك يا احمد

ويارب تلاقى ضالتك هنا

بس اطمن من خلال كلامك فمستواك باذن الله عالى جدا

ولو نكت بالفعل تجيد تلك الاجهزه والبرامج

فانت لا تنقصك سوا خبره المواقع

ودى بتيجى مع الوقت

ربنا معاك يا صديقى العزيز
\
وانا متاكد ان شاء الله

انو هشوفك قريب ربنا كرمك وتمعل فى مكانه محترمه

ربنا يكرمك ويفقك

Ahmed Waheed Shalaby
01-18-2010, 09:53 PM
سلام عليكم يا احمد ياريت يا احمد اتعرف عليك عايزك فى شوية كلام مهم انا اسمى احمد شلبى خريح اداب الزقازيق شعبة مساحة وخرائط 2007

aafm
01-19-2010, 03:37 PM
شكرا لحضراتكم على الكلام الجميل دة وانا ان انشاء الله هحاول ازيد من مهاراتى وقدراتى بحيث لما اتخرج اكون جاهز لسوق العمل مباشرة .
وانا ليا الشرف يابشمهندس احمد شلبى انى اتعرف على حضرتك ،،
وحضرتك عارف ان اليومين دول عندنا امتحانات فترة مسائية و مكانها فى كلية الحاسبات لو حضرتك قريب من الزراعة ممكن اقابلك هناك او نحاول نتقابل عن طريق الموبايل ودة رقمى بس رجاء من المسؤلين عن المنتدى انة مايتمسحش وانا فى انتظار رد حضرتك .

(ممنوع وضع ارقام التليفونات ... الادارة

يمكنك ارسال رسالة خاصة للعضو ان لزم الامر حينما تصل عدد مشاركاتك الى 100 مشاركة

و قد قمت برفعها لك ل 100 من اجل خدمتك فهدفنا خدمة الطلبة و الخريجين)

Ahmed Waheed Shalaby
01-19-2010, 09:26 PM
ابعتلى ايملك يا احمد ونتكلم فى اى وقت انت فاضى فية او بعد الامتحانات

aafm
01-21-2010, 08:57 PM
شكرا جزيلا يا بشمهندس على رفع عدد مشاركاتى وربنا يوفقنى على رد الجميل .