المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : سؤال واكيد طبعا محتاج اجابة

هاجر
02-04-2010, 03:48 PM
ازيكم يا شباب ويا بنات اية اخبار الاجازة؟

يارب تكونوا بخير

اكيد طبعا مش دة السؤال يعنى هههههههههههههههههههه

السؤال بيقول:وخد بالك قوى من كلمة بيقول دة عشان دى كلمة خادعة

للشباب:يا ترى اية هيا اكتر حاجة بتعجب بيها فى البنت ويا ترى اية اكتر حاجة مش

بتعجبك فى البنات بصفة عامة؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

للبنات:اية اكتر حاجة بتشدك فى الولد واية اكتر حاجة شايفاها مش كويسة فى

الولاد؟

يلا يا شباب ويا بنات جاوبوا على السؤال البسيط جدا جدا دة

الورده البيضاء
02-06-2010, 11:13 PM
هههههههههههههههههههه
اية ياجوجو
من امتى الحاجات الجامدة دى؟
ماشى ياسيدى
اولا الاجازة مملة جدا من غيرك ياحبى
ثانيا بقى اجبة سؤالك

اية اكتر حاجة بتشدك فى الولد؟

الذكاء والرزانة يعنى من الاخر العقل وطريقة التفكير
واكيد مش هننكر المنظر
بس الخوارج دى بعد طريقة تفكيرة وعقلة وعلاقتة بربنا

واية اكتر حاجة شايفاها مش كويسة فى الولاد؟

هههههههههههههههههههههه
يووووووووووووووووووووووة
كتييييييييييييييييييير
خدى عندك مثلا
طبعا كلنا بنشوف مهاذل فى الكلية
اللبانة والجل اللى ملزق شعرة
هههههههههه
حقة يعملة بزيت اكل هيعمل نفس التاثير واهو يبقى وفر
والبنطلونات الساقطة
والقمصان مفتوحة الزراير
والسلسلة اللى بتتلبس فى الرقبة والانسيال فى الايد
وكمان فى موضة القمصان اللى بتلمع تحسى انة داخل فرح ههههههههه
وكلة كوم والولاد اللى بيلعبو بعقول البنات دول كوم تانى
عامة كلمة اخير عشان انا طولت عليكى وشكلك كدة هتضربينى :D
ربنا يهدى شباب وبنات المسلمين اجمعين
جزاكى الله كل خير

dola
02-06-2010, 11:48 PM
اكتر حاجة بتعجبنى فى البنت جمالها الروحانى

و اكتر حاجة بتخنقنى من البنات عموما المكياج واللبس الضيق و القصير

Horiaa Swedan
02-07-2010, 02:07 AM
الله ايه الموضوع ده حيبقى فى خناق للركب هههههههههههههههههههه

بصى بصفه عامه اكتر شئ يخنقنى فى اى بنى ادم الخيانه والكدب ودول موجودين بنسبه كبيررررررررررررررررره فى شباب اليومين دول

بصفه خاصه اكتر حاجه بديقنى المسخ ان كله بقى شبه كله خصوصا الحق تامر

وكمان ان شباب كتير مش بتراعى ربنا فى اللى قدمهم يعنى اخوتى متكلمش ولاد وانا عندى 100 بنت صحابى فى الجامعه غير اللى مرتبط بيها واصحاب الفيس وهيصه

اما اللى يشدنى فى اى حد شخصيته وحكمته واخلاقه وحنيته بغض النظر مش بفرق بين ولد وبنت

KAREEM
02-07-2010, 02:20 AM
موضوع نقاش جميل جدا

انا اكتر حاجة احبها
تكون البنت بنت بيت أوى

دى كلمة بتلخص مواصفات كتير اوى

أما الحاجات اللى بتضايقنى
متعديييييييييش

أقول واحدة منهم
بس محدش يزعل

( البنت الدكرور )

أنا بسميها كدا

احب البنت تحس انها بنت
ومتحاولش تعيش دورلا مش دورها

بس كدا مش عايز أطول

بحيكى على طرحك للنقاش الجميل دا

gdo
02-07-2010, 02:48 AM
تعقيبا علي كلام الاخت حورية زي محنا فينا شبه من بعض انتوا كمان بتحاولوا تعيشوا ف الدور وتعملوا نفسكوا ولاد ناس اوي وفرافير وكلاس وبتداروا وبتتكسفوا من طبيعتكم وبتتعاملوا وتتمنظروا علي بعض وببصوا لبعض كتير وده طبعا مش عالبنات كلهم ده علي 99 ف المية بس
عالعموم اكتر حاجة بتخنقني ف البنات الكدب والحوارات والرغي الكتير
واكتر حاجة بتعجبني ف نوع معين من البنات اهم يكونوا مبيكلموش وشباب وده احسن ليهم وانا شاب وعارف ده كويس

MUHAMED SAMY
02-07-2010, 03:54 AM
شكله موضوع جامد جدا....ويارب ميتحذفش ويفضل موجود..

اكتر حاجة بتعجبنى فى البنت انها تبقى بنت بجد....يعنى الكلية الواحد شاف فيه العجب..اللى ضربه شعرها بالوان الطيف..اللى لابسه لينسيز كل عين لون وهى اصلا...اما عن اللبس فربنا يرحمنا...واكتر حاجة تخنقنى اللى تقول على اى واحد ده اخويا..تلاقى المجمع النظرى والعملى كله خواتها...ده ممكن يوصل خواتها لجامعة القاهرة..ولا البنت اللى عاملة نفسها راجل وتلاقيها بطخن صوتهاااحجات غريبة...(واللى تسلم ع الواد من دول شك هاند ولا هاف فيف..ربنا يرحمنا اكيد كل انسان فيه عيوب لكن كل حاجة ليها حدود...اسف على الاطالة تقبلو مرورى..ننتظر المزيد من تلك المواضيع الجامدة

KAREEM
02-07-2010, 04:05 AM
الجامدة[/CENTER]

متخافش ياسامى
احنا فى بلد ديمقراطى

قول رأيك وبحررررررررررية
:ghostface::alien::ghostface::alien:

بطل تعيش فى وهم الحذف دا
:cc_arabia::cc_arabia::cc_arabia:

alaa eid
02-07-2010, 04:32 AM
اولا بشكرك علي الموضوع الجميل دا
وبصراحة شايفة انه مافيهوش حاجة علشان الاعضاء اللي قالوا يتحذف ومايتحذفش وكل واحد يعبر عن رأيه بجرأة ومايخفش من حد
ثانيا بقي اجاوبلك علي سؤالك ياهاجر
اول حاجة بتعجبني في الولد عقله تفكيره بحب الولد يكون فكره ناضج مش زي الولاد الايام ديه غير كدا طيبتته وحنيته واللي يشيل المسئولية واحس انه راجل بمعني الكلمة
اما اللي بيضايقني اولا مافيش راجل سوري يعني بيسقط بنطلونه هاتقولي علي الموضوه ومش الموضة هاقولك الواحد ياخد الحاجة الكويسة منها ويسيب اللي مش كويس الاجانب بذات نفسيهم عمره ماراجل سقط بنطلونه علشان هما دول الناس اللي بتفهم وعارفين اضراره وكفاية بصراحة منظر الولد وهو كدا بيخلي الواحد يبصله بحقارة وغير كدا الانسيال والعقود كأنه بنوتة وغيره كتير كالقمصان المفتوحة والبديهات اللي مشغولة بلميع بيفكرني بالبنات والله ماخلوش حاجة للبنات علي كدا
وغيره كتير ومش كل الشباب كدا فيه والله الكويس وفيه اللي مش كويس ودا ف اي مجتمع
سوري طولت عليكي بس الموضوع عجبني تسلمي

هاجر
02-07-2010, 04:56 PM
[quote=Queen of sorrow;233637]
هههههههههههههههههههه

اية ياجوجو
من امتى الحاجات الجامدة دى؟
ماشى ياسيدى
اولا الاجازة مملة جدا من غيرك ياحبى
ثانيا بقى اجبة سؤالك

اية اكتر حاجة بتشدك فى الولد؟

الذكاء والرزانة يعنى من الاخر العقل وطريقة التفكير
واكيد مش هننكر المنظر
بس الخوارج دى بعد طريقة تفكيرة وعقلة وعلاقتة بربنا

واية اكتر حاجة شايفاها مش كويسة فى الولاد؟

هههههههههههههههههههههه
يووووووووووووووووووووووة
كتييييييييييييييييييير
خدى عندك مثلا
طبعا كلنا بنشوف مهاذل فى الكلية
اللبانة والجل اللى ملزق شعرة
هههههههههه
حقة يعملة بزيت اكل هيعمل نفس التاثير واهو يبقى وفر
والبنطلونات الساقطة
والقمصان مفتوحة الزراير
والسلسلة اللى بتتلبس فى الربة والانسيال فى الايد
وكمان فى موضة القمصان اللى بتلمع تحسى انة داخل فرح ههههههههه
وكلة كوم والولاد اللى بيلعبو بعقول البنات دول كوم تانى
عامة كلمة اخير عشان انا طولت عليكى وشكلك كدة هتضربينى :D
ربنا يهدى شباب وبنات المسلمين اجمعين

جزاكى الله كل خير
انا كمان مخنوقة اوى يا امولتى من غيركو والله
انا بتفق معاكى تماما ف رايك وبشكرك انك رديتى
وربنا يهدى شباب وبنات المسلمين زى ما قولتى

هاجر
02-07-2010, 04:59 PM
اكتر حاجة بتعجبنى فى البنت جمالها الروحانى

و اكتر حاجة بتخنقنى من البنات عموما المكياج واللبس الضيق و القصير
انا بشكرك اوى انك رديت ع الموضوع وانا رايى ان دى حاجات بتضايقنا احنا كمان والله يا dolaوللاسف الحاجات دى بقت كتير جدا اليومين دول بس بردو فى بنات كتير عاقلة وناضجة ومستواها الادبى اكبر من انها تعمل كدة

هاجر
02-07-2010, 05:04 PM
الله ايه الموضوع ده حيبقى فى خناق للركب هههههههههههههههههههه

بصى بصفه عامه اكتر شئ يخنقنى فى اى بنى ادم الخيانه والكدب ودول موجودين بنسبه كبيررررررررررررررررره فى شباب اليومين دول

بصفه خاصه اكتر حاجه بديقنى المسخ ان كله بقى شبه كله خصوصا الحق تامر

وكمان ان شباب كتير مش بتراعى ربنا فى اللى قدمهم يعنى اخوتى متكلمش ولاد وانا عندى 100 بنت صحابى فى الجامعه غير اللى مرتبط بيها واصحاب الفيس وهيصه

اما اللى يشدنى فى اى حد شخصيته وحكمته واخلاقه وحنيته بغض النظر مش بفرق بين ولد وبنت
هههههههههههههههه شكلك بتحبى المواضيع اللى فيها خناق يا حورية من عنيا والله ولو عايزة دم حتلاقى مفيش اى مشكلة
ههههههههههههههههه
عندك حق والله يا حورية الكدب بقى موجود كتير اوى اليومين دول ف الشباب وكمان البنات والتقليد الاعمى كمان كتر اوى
بالنسبة بقى للحكمة والعقل دول تقريبا مبقوش موجودين الا قليل اوى لما تقابلى شخصية عاقلة

هاجر
02-07-2010, 05:07 PM
موضوع نقاش جميل جدا

انا اكتر حاجة احبها
تكون البنت بنت بيت أوى

دى كلمة بتلخص مواصفات كتير اوى

أما الحاجات اللى بتضايقنى
متعديييييييييش

أقول واحدة منهم
بس محدش يزعل

( البنت الدكرور )

أنا بسميها كدا

احب البنت تحس انها بنت
ومتحاولش تعيش دورلا مش دورها

بس كدا مش عايز أطول

بحيكى على طرحك للنقاش
الجميل دا
انا مبسوطة اوى ان الموضوع عجبكم كدة
بس بصراحة يا كريم انا مفهمتش قصدك بالنسبة لبنت بيت اوى
وبردو ازاى البنت بتعيش دور مش دورها؟؟؟؟

هاجر
02-07-2010, 05:11 PM
تعقيبا علي كلام الاخت حورية زي محنا فينا شبه من بعض انتوا كمان بتحاولوا تعيشوا ف الدور وتعملوا نفسكوا ولاد ناس اوي وفرافير وكلاس وبتداروا وبتتكسفوا من طبيعتكم وبتتعاملوا وتتمنظروا علي بعض وببصوا لبعض كتير وده طبعا مش عالبنات كلهم ده علي 99 ف المية بس
عالعموم اكتر حاجة بتخنقني ف البنات الكدب والحوارات والرغي الكتير
واكتر حاجة بتعجبني ف نوع معين من البنات اهم يكونوا مبيكلموش وشباب وده احسن ليهم وانا شاب وعارف ده كويس
هههههههههههههه عندك حق يا gdoى بنات كتير كدة ودى حقيقة ف البنات مش عشان انا بنت حدافع عنهم يعنى
بس بردو انت نسيت تقول ان الكدب كمان موجود ف الشباب وتقريبا بقى زى وباء دلوقتى والولد اللى مبيكدبش يبقى عيب تقريبا
ههههههههههههه

هاجر
02-07-2010, 05:14 PM

اكتر حاجة بتعجبنى فى البنت انها تبقى بنت بجد....يعنى الكلية الواحد شاف فيه العجب..اللى ضربه شعرها بالوان الطيف..اللى لابسه لينسيز كل عين لون وهى اصلا...اما عن اللبس فربنا يرحمنا...واكتر حاجة تخنقنى اللى تقول على اى واحد ده اخويا..تلاقى المجمع النظرى والعملى كله خواتها...ده ممكن يوصل خواتها لجامعة القاهرة..ولا البنت اللى عاملة نفسها راجل وتلاقيها بطخن صوتهاااحجات غريبة...(واللى تسلم ع الواد من دول شك هاند ولا هاف فيف..ربنا يرحمنا اكيد كل انسان فيه عيوب لكن كل حاجة ليها حدود...اسف على الاطالة تقبلو مرورى..ننتظر المزيد من تلك المواضيع الجامدة
ههههههههههههههه فعلا يا محمد دة بيحصل بس البنات اللى مزودة فيها شوية دى مش كتير اوى كدة فى بردو بنات محترمين وتعرف ازاى تحافظ على كرامتها وعلى منظرها قدام الناس وقدام نفسها طبعا

هاجر
02-07-2010, 05:18 PM

وبصراحة شايفة انه مافيهوش حاجة علشان الاعضاء اللي قالوا يتحذف ومايتحذفش وكل واحد يعبر عن رأيه بجرأة ومايخفش من حد
اول حاجة بتعجبني في الولد عقله تفكيره بحب الولد يكون فكره ناضج مش زي الولاد الايام ديه غير كدا طيبتته وحنيته واللي يشيل المسئولية واحس انه راجل بمعني الكلمة
اما اللي بيضايقني اولا مافيش راجل سوري يعني بيسقط بنطلونه هاتقولي علي الموضوه ومش الموضة هاقولك الواحد ياخد الحاجة الكويسة منها ويسيب اللي مش كويس الاجانب بذات نفسيهم عمره ماراجل سقط بنطلونه علشان هما دول الناس اللي بتفهم وعارفين اضراره وكفاية بصراحة منظر الولد وهو كدا بيخلي الواحد يبصله بحقارة وغير كدا الانسيال والعقود كأنه بنوتة وغيره كتير كالقمصان المفتوحة والبديهات اللي مشغولة بلميع بيفكرني بالبنات والله ماخلوش حاجة للبنات علي كدا

انا مبسوطة اوى ان الموضوع عجبك انا معجبة برايك جدا ومتفقة معاكى تماما
وانا عايزة اقول على حاجة بالنسبة لموضوع البنطلونات دى انا كنت عرفت معلومة بتقول ان ف امريكا اللى بيسقطو البنطلونات دول لما بيكونو ف السجن بياخدو الحزمة منهم عشان ميضربوش بعض بيها داخل السجن ف بالطبع البنطلون بيبقى ساقط
يعنى كمان احنا بنقلدهم وهم ف السجن ياريتها بتعنى معنى كويس مثلا

alaa eid
02-07-2010, 09:15 PM

انا مبسوطة اوى ان الموضوع عجبك انا معجبة برايك جدا ومتفقة معاكى تماما
وانا عايزة اقول على حاجة بالنسبة لموضوع البنطلونات دى انا كنت عرفت معلومة بتقول ان ف امريكا اللى بيسقطو البنطلونات دول لما بيكونو ف السجن بياخدو الحزمة منهم عشان ميضربوش بعض بيها داخل السجن ف بالطبع البنطلون بيبقى ساقط
يعنى كمان احنا بنقلدهم وهم ف السجن ياريتها بتعنى معنى كويس مثلا

شكرا ليكي يا حبي
وانا قبل كدا قرأت انه اصلا في ضرر للراجل بسبب تسقيط البنطلونات واهو انتي بتقولي ف السجون يعني مش منظر خالص والله
وبحييكي لتاني مرة عليه وعايزة اشوف دايما مواضيعك الجميلة ديه منورة المنتدي

مع كل تحياتي انتهت حياتي
02-09-2010, 12:38 AM
اكتر حاجة بتعجبني في الولد هدوئه ورزانته وتحمله للمسؤلية وطبعا حنيته اما اكتر حاجة بكرهها فيهم الخيانة والكدب وطبعا الصفات دي غريزة مرتبطة بيهم يعني الخيانة دي بتجري في دمهم والكدب بيتنفسوه زي الهوا ميقدروش يعيشوا من غيرهم

الامير
02-17-2010, 04:37 PM
شكـــــــــــــــ خــــــــــــــــاص ـــــــــــر

فى البدايه ياهاجر احبب اقولك ان البنات فى منهم كويسين وفى منهم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا احب البنت المحترمه ولبسها محترم وتكون جميلة طبعا هههههههههههههه وتكون بيضه

واحب البنت الجريئه جدا واستجدعها اووووووى
بنسبه يعنى

السلبيات بقى كتيرررررررررررررررررررررررررر

اولا المياصه

ثانيا اللبس الضيق جدا ومعرفش ازاى اهلها يسمحو بكده

ثالثا البنات اللى مستظرفه دمها

رابعا الميك اب اللى مغرق الدنيا

خامسا زودو بقى من عندكم

aafm
02-17-2010, 08:40 PM
موضوع اكثرمن رائع
اماىاكتر حاجة بتعجبنى فى البنت ايمانها وتكون جميلة ومتكونش قصيرة قوى لان اناطويل وماتكونش تخينة قوى ومش ممكن تكون رفيعة قوى بصراحةلازم تكون موصافاتها فى المعادلة دى (العود الفرنساوى - الدين الاسلامى - الجمال المصرى - وروح البنت العربية - والعيون العسلية - والبشرة الشقراء)

aafm
02-17-2010, 08:51 PM
الرجل الذي لا يكذب على المرأة لا يقيم وزنا لمشاعرها

MUHAMED SAMY
02-17-2010, 09:07 PM
موضوع اكثرمن رائع
اماىاكتر حاجة بتعجبنى فى البنت ايمانها وتكون جميلة ومتكونش قصيرة قوى لان اناطويل وماتكونش تخينة قوى ومش ممكن تكون رفيعة قوى بصراحةلازم تكون موصافاتها فى المعادلة دى (العود الفرنساوى - الدين الاسلامى - الجمال المصرى - وروح البنت العربية - والعيون العسلية - والبشرة الشقراء)

ونعم المواصفات يارب اوعدنا

ALY ELSAYED
02-19-2010, 02:25 AM
شكرا ليكي يا هاجر جدا

وانا بالنسبالي اكتر حاجه بتعجبني وتشدني للبنت حياءها

واكتر حاجه ممكن تخليني ابعد عنها صوتها العالي

او البنت المسترجله

جزاكي الله كل خير