المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عايز اسافر

medhat-a
03-11-2010, 02:08 PM
ياجماعه انا مساح خريج 2009 وعايز اسافر فى اى حته

gomaa
03-12-2010, 06:57 PM
مش تحاول تاخد خبرة الاول عشان ماتبهدلشى برة يا صاحبى
فكر الاول
واصبر
وع العموم ربنا يعينك يا صاحبى
انا برضك خريج 2009 جامعة طنطا

medhat-a
03-12-2010, 08:53 PM
مش تحاول تاخد خبرة الاول عشان ماتبهدلشى برة يا صاحبى
فكر الاول
واصبر
وع العموم ربنا يعينك يا صاحبى
انا برضك خريج 2009 جامعة طنطا

ياريت هو انا لقيت هنا وقولت لآ و كل الشركات عايزين خبره على الاقل سنه اروح فين انا بقى

mrae
03-12-2010, 10:47 PM
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة انا اسمى محمد رفعت وعندى نفس مشكلتك مش عارف اشتغل هنا بسبب الخبرة وبفكر فى السفر هو المشكلة ان الاهل عايزينك تشتغل وخلاص بس المهم السفر يبئا عامل ازاى مجزى ولا لا دى اهم حاجة ممكن تبصلها لان شفت ناس طلبين بس على 2300 ريال ودة شوية اوى وشكرا وياريت نبئا اصحاب يا جماعة

medhat-a
03-14-2010, 01:16 AM
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة انا اسمى محمد رفعت وعندى نفس مشكلتك مش عارف اشتغل هنا بسبب الخبرة وبفكر فى السفر هو المشكلة ان الاهل عايزينك تشتغل وخلاص بس المهم السفر يبئا عامل ازاى مجزى ولا لا دى اهم حاجة ممكن تبصلها لان شفت ناس طلبين بس على 2300 ريال ودة شوية اوى وشكرا وياريت نبئا اصحاب يا جماعة

ياباشا دى مشكله كل الخريجين و2300 ريال احسن من القعده ف البيت

mrae
03-14-2010, 02:56 PM
fsبص يا جميل انا واللة مش باصص للفلوس ولا حاجة بس انت راجل هتتغرب يبئا لازم غربتك يكون ليها تمن انت هناك ومن على لسان ناس شغالة هناك ان مصاريفك مبتقلش عن 1000 ريال يبئا هيبئالك قد اية المبلغ المتبقى مش حاجة اما امتى متبصش للفلوس لو انت هتشتغل هنا على اساس انك راجل بتكتسب خبرة هل كلامى صح ولا غلط لان دى افكارى وانا نفسى حد يتناقش معايا وميرسى ليكم جميعا

medhat-a
03-15-2010, 09:30 PM
fsبص يا جميل انا واللة مش باصص للفلوس ولا حاجة بس انت راجل هتتغرب يبئا لازم غربتك يكون ليها تمن انت هناك ومن على لسان ناس شغالة هناك ان مصاريفك مبتقلش عن 1000 ريال يبئا هيبئالك قد اية المبلغ المتبقى مش حاجة اما امتى متبصش للفلوس لو انت هتشتغل هنا على اساس انك راجل بتكتسب خبرة هل كلامى صح ولا غلط لان دى افكارى وانا نفسى حد يتناقش معايا وميرسى ليكم جميعا

كلامك صح طبعا بس الكلام ده لو لقيت شغل هنا
انما حتى الشغل اللى هنا مطلوب فيه خبره
يبقى الخريجين اللى زى حالاتى يعملوا ايه

ALY ELSAYED
03-15-2010, 10:22 PM
يا جماعه الشغل مش صعب ولا حاجه

الموضوع محتاج شويه سعي في الاول

وربنا حيكرمك باذن الله

بس لازم تفهم انك لو اشتغلت في الاول مساعد

ده مش حيقلل من شئنك بالعكس ده حيئهلك انك تكون مساح

ناجح وعندك خبره

لانك لو بقيت مساح من السهل ان المساعد يضحك عليك