المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : نفسك فى اية؟

برنسيس الهمسات
03-16-2010, 01:32 AM
النهاردة حبيت اطرح توبيك بس مش ها كتب فية حاجة معينة انتم الى ها تكتبوا وكلنا ها نتشارك فيه وهو نفسك فى ايةاكيد كل واحد فينا لية طموحات واحلام نفسه انها تتحقق ياترى ؟ كلنا بنحلم وبنفكر نفسنا فى اية ؟ ولا بنفكر فى اليوم الى احنا عايشنوا وخلاص ولا بنفكر ونحلم للمستقبل بالرغم من ان فى حاجات كتيرة صعبة ممكن تواجهنا واحنا بنحقق حلمنا ياترى كلنا عندنا مثابرة وروح طويلة فى تنفيذ الى بنحلم بيه ولا بنياس بسرعة ياريت كل حد فينا يدخل ويقول بيحلم باية ونفسة يحقق اية ؟ وياترا فى حاجة اتحققت ولا؟ مستنياكم كلكم تدخلوا وتردوا واوعوا تطنشوا هههههههه انا بقلكم اهو وهمسة منى ودعوة انى ربنا يحقق لكل واحد حلمه الى بيحلم بية والى فى نفسه فيه وسورى لوطولت عليكم وكمان كنت عايزة اعرف عمرك اتمنيت حاجة لغيرك وحصلت؟مستنياكم

MUHAMED SAMY
03-16-2010, 01:53 AM
انا نفسى انجح السنادى قوووووووى بجد يعنى
إن شاء الله والسنة الجاية كمان إن شاء الله
من الاخر نفسى اخلص كلية..
واشتغل واجيب عربية
واعمل عمرة
وكده تمام قوى
وان شاء الله لما اموت ادخل الجنة
يارب

برنسيس الهمسات
03-16-2010, 02:16 AM
ربنا يحققلك كل الى انت عايزه بس انت مش ناسى حاجة فين العروسة ههههههههه نسيتها ولا اية ولا عاوزها فى الجنة وربنا يرزقنا ويرزقك دخول الجنة ولكل المسلمين يارب

aafm
03-17-2010, 04:28 PM
انا بقى نفسى
انجح السنادى علشلن نخلص بقى
وبعدين نسافر السعودية ونحج هناك
وبعدين اهم حاجة
نلاقى بنت الحلال
واهم من دة كلة ربنا يغفر لى ويسامحنى

برنسيس الهمسات
03-17-2010, 11:58 PM
ربنا يحققلك كل الى فى نفسك يااحمد انت وكل المسلمين

blue_sky
03-19-2010, 01:10 AM
والله فعلا الواحد مش عارف هو عايز أية
لأنة لما بيفكر قدام بيلاقي حيطة سد

برنسيس الهمسات
03-19-2010, 12:05 PM
الحياة مش سودا اوى كدا ياسمسمة حولى حتى تحلمى بالى نفسك فى حتى لو مش اتحقق اهو كانك تعايشتى وبعدين سبيها على الله ما فيش حد بياخد اكترمن نصيبه

الورده البيضاء
03-19-2010, 10:20 PM
ربنا يحقق للكل احلامة وامانية
وميرسى ياسارة للتوبيك
اولا نفسى اوصل لرضا ربنا عليا
دى اول حاجة
وتانى حاجة رضا والدى ووالدتى
وحب الناس اللى حوليا ليا
وبعدين اكيد طبعا انجح فدراستى
مش هقولك ادخل مساحة
لا بس ربنا يكرمنى فى المجال اللى هدخلة وابقى متميزة فية
دى طموحاتى الحالية
بس اكيد هيجيلها وقت وتتغيير :D

blue_sky
03-21-2010, 12:57 AM
الحياة مش سودا اوى كدا ياسمسمة حولى حتى تحلمى بالى نفسك فى حتى لو مش اتحقق اهو كانك تعايشتى وبعدين سبيها على الله ما فيش حد بياخد اكترمن نصيبه

طيب عشان خاطرك أنتي بس هحاول أقول أيه اللي نفسي فيه بس مش في الدنيا
أولاً وده اللي نفسي أوصله بجد أني ادخل الجنة وأن ربنا يرزقني النظر إلى وجهه الكريم
في الدنيا بئى عايزة ربنا يرزقني بر الوالدين وطاعتهم

برنسيس الهمسات
03-21-2010, 05:39 AM
مير سى ليكى ياسمسمة معرفش انى مهمة عندك كدا شوفتى بقة ان فى حاجة كان فى نفسك فيها وانتى ناسيها ربنا يكرمك يارب وميرسى يا امولة ويارب يحققلك كل الى بتحلمى بية بس نصيحة منى ليكى احلمى دايما فى الدراسة بالشىء الاعلى وان شاءالله ربنا يحققهولك لوماجاش الاعلى وجة الى الاقل شوية بردو كويس لكن لوحلمنا باقل حاجة مش ها نوصل لحاجة وربنا يحقق لنا كل الى نفسنا فية وسورى انى طولت عليكم