المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : طلب مهم من طلبة اولى انتساب

Kimo Manchester
04-19-2010, 03:20 AM
ياريت يا جماعة بعد اذنكم اللي فيكم بيروح الكلية يقولي ايه النظام هناك احسن انا ماروحتش خالص التيرم ده وربنا يستر و أعدي في الخمس مواد اللي عليا من السنة اللي فاتت دول .
فياريت اى حد بيحضر يقولي الدكاترة وصلوا لحد فين وهيخلصوا امتى وايه اللي اتلغى وهل الكتب اتغيرت ولا هي هي بتاعة السنة اللي فاتت ؟
ولو في كمان ابحاث مطلوبة وكدا يعني
( الخمس مواد هم : طبيعية وبشرية و وطن عربي وخرائط ومكتبة جغرافية ):dry::angel_not:

ولكم جزيل الشكر

سفيرة النوبة
04-20-2010, 10:43 PM
السلام عليكم
اولا انا معرفش اذا كانت الكتب بتاعت السنة ال فاتت اتغيرت ولالا بس احتمال اتغير كتاب الوطن العربى
ثانيا انا حقولك على الابحاث ال علينا
فى الطبيعية طلبه نعمل خرائط طبيعة عن جميع القارات يعنى نعمل خريطة عن السهول ال موجودة فى كل قارة والتل والجبال والهضاب
وكمان دكتور راشد طلب فى مادة المكتبة بحث بس حتاكد من الكلام بظبط عشان انا كمان مش عرفه ده
يارب اكون قدرت افيدك

الورده البيضاء
04-21-2010, 01:31 AM
العالم العربى والطبيعية متغيرين ياكريم

وبالنسبة للتكليفات
دكتور محمد راشد طالب 5 تكليفات لمادة المكتبة الجغرافياة
ودول المفروض يتقدمو يوم الاتنين اللى جى
والبيعية طالبة خرائط توزيعات للجبال والهضاب والتلال والسهول فى ال 6 قارات
والخرائط دكتور زيادى طالب 10 مسائل عن القياس البلانيميترى ويتقدموا بردو للدكتور فاقرب وقت
وبالتوفيق ان شاء الله
بس اتاكد من مادة الخرايط وشوف لو فى طلبات تانية عشان انا معرفش عنها اكتر من كدة

Kimo Manchester
04-21-2010, 05:55 AM
ميرسي جدا جدا جدا جدا ليكي يا ( سفيرة النوبة )
وميرسي جدا جدا جدا جدا ليكي يا ( الوردة البيضاء )
ميرسي ليكوا انتوا الاتنين من هنا لغاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااية اخر السنة
بس دلوقتي الخرائط بتاعة الطبيعية ارسمها منين و ازاى ويعني ايه تكليفات بتاعة المكتبة الجغرافية
وال 10 مسائل بتوع الخرائط من المحاضرات ولا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

معلش انا عارف اني تقيلت عليكم بس ده من عشمي فيكم وعشان انا كمان ماحضرتش خالص لظروف خارجة عن ارادتي .
وياريت في الفترة اللي جاية دي بعد اذنكم تبلغوني بأى جديد في الكلية وانا انشاء الله الفترة اللي جاية دي هحاول احضر .

والي اللقاء حتى ان نلتقي

وتقبلوا مني جزيل الشكر .

سفيرة النوبة
04-21-2010, 08:30 AM
الطبيعة لازم تسلمهم يوم الخميس يعنى لو تقدر تيجى انهارده وترسهم فى مكتبة الكلية من اطلس حيكون كويس عشان دول عليهم 25درجة اما تكليفات دكتور راشد حقولك ايه هى عشان انا لسه معملتهاش ولاحتى معايه مسائل بتاعت الخرائط
ولايهمك احنا كلنا اخوات هنا ولازم نساعد
بالتوفيق ان شاءلله

Kimo Manchester
04-23-2010, 05:11 AM
يوم الخميس اللي هو المفروض كان امبارح صح ادي 25 درجة راحوا ههههههههه ربنا يستر في الباقي ولا لسه في امل للتسليم
و انا والله عايز احضر بس متكعبل على الاخر شكلي كدا هقول هحضر هحضر لحد لما مش هحضر ولا محاضرة زى السنة اللي فاتت
طيب والامتحانات اتجلت بجد ولا ايه ؟؟؟؟؟؟؟ وياريت تفيدوني بأى جديد في الكلية