المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : همسة عتاب لكل اعضاء المنتدى

بيبو العاطفى
10-03-2010, 08:13 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اعضاء منتدنا الكرم اعتب عليكم من عشمى فيكم كأسرة واحدة لقد قامت جميع المنتديات يوم 28 / 9 / 2010 بأرسائل برقية تهنئة لى بمناسبة عيد مولدى ولكنى كنت انتظر هذه التهنئة من منتدنا الحبيب ومن اسرتى اسرة المنتدى الكرم ولكنى لم ياتى الى اى شئ فاردت ان اتقدم اليكم بهذا العتاب الاخوى حيث انى لم اتضايق من احد قط هذا لان رسولنا الحبيب صلى الله عليه وسلم قال " التمس لاخيك بضع وسبعين عذرا " صدق رسول الله صلى الله عليه وسلم وانا لا اتقدم بهذا العتاب لشئ ولكن لما لارسال التهانى والتعازى للاعضاء بوقع مميز عليهم وتكاتف معهم واشعارهم باننا اسرة واحدة وفى النهاية اتقدم بالشكر لجميع الاعضاء الكرم واتمنى ان نقوم بتهنئة ومواساة اى عضو فى منتدنا لانه يعتبر بيتنا الثانى والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته

حنين الحياة
10-03-2010, 09:29 PM
كل سنه وانت طيب يا بيبو وعقبال مليون سنه...سامحنا كلنا لاننا بجد مشغولين واليومين الي فاتوا دول اكيد عارف ان المنتدي كان مقفول فمحدش كان عارف عيد ميلام التاني واستني كده النت يتظبط عندي وهعملك وكل الاعضاء الحلوين مع سبيدر جيرل احلي عيد ميلاد...تقبل اعتذرنا:a33:

بيبو العاطفى
10-04-2010, 01:53 PM
كل سنه وانت طيب يا بيبو وعقبال مليون سنه...سامحنا كلنا لاننا بجد مشغولين واليومين الي فاتوا دول اكيد عارف ان المنتدي كان مقفول فمحدش كان عارف عيد ميلام التاني واستني كده النت يتظبط عندي وهعملك وكل الاعضاء الحلوين مع سبيدر جيرل احلي عيد ميلاد...تقبل اعتذرنا

بيبو العاطفى
10-04-2010, 01:59 PM
متشكر جدا منك يا حنين والله واحنا مفيش بنا اسف على اى حاجة احنا اصدقاء واسرة واحدة بس انا كل قصدى ان احنا نتكاتف لاسعاد اعضاء المنتدى فى السراء والضراء