المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ميلودى تتحدى قلة الادب

smart girl
10-12-2010, 06:22 PM
862

كلنا شوفنا الشعار الجديد لقنوات ميلودى ( ميلودى تتحدى قلة الادب ) واللى ماشافاش او ميعرفش دة خاص بأية ... دى وسيلة دعاية لقنوات ميلودى وكان شعارها قبل الشعار دة هو ( ميلودى تتحدى الملل ) غيروا الشعار الحمدلله ووضعوا الشعار الحالى ...من وجهة نظرى دى حاجة كويسة بالرغم اننا كلنا متأكدين انها ولا بتتحدى قلة الادب ولا حاجة الحياة ماشية عادي جدااااا فقنوات ميلودى بس الحاجة اللى عجبتنى انهما قاموا بالتغير وكان للافضل حتى لو كان شعار اسم بس مش فعل... واللى خلانى اكتب الموضوع او اناقشة ان احنا فى حاجات كتير اوى فحياتنا محتاجين نغيرها ...ولو احنا استسلمنا ليها عمرنا ماهنخطي خطوة واحدة لقدام ....ماتيجى نتغير للاحسن وكل واحد يدور فنفسة انا فيا اية محتاج يتغير واذا لقى حاجة فدى حاجة طبيعة جداااا لاننا كلنا فينا عيوب ويقول لنفسة طب ماغيرها وطول ماالانسان عايش لازم يجاهد فأنة يغير نفسة للافضل مش بس كدة ...دا كمان احنا حولينا سلبيات ماشاء الله ( عشان متتحدستش السلبيات دى ) كتيررررر جدااااااا من بطالة ومفيش فرص عمل لجودة تعليم لغلاء ...الخ الحاجات دى كلها لازم نتحداها مينفعش نقول : وانا هعمل اية يعنى ؟؟؟ اقول : لااااا انا مش هكون زى اللى كان نفاسة قصير واعد على القهوة وقال انا بقالى كام شهر بدور وملقتش ادينى بشوف الجرايد ولو فى حاجة هبعت ليها (من ضمن السلبيات )
864
....انا عايزة ارد عليك واقولك : انتوا الشباب فعلااا وضعكوا صعب بس لازم نتحدى كل المعوقات اللى بتوقف اقدامنا لو عاشنا حياتنا كلها مبنعملش اى حاجة غير اننا نتحدى المعوقات دى افضل بكتيرررر اننا نقعد ونستسلم ونستنى حد يحن علينا ويغيرلنا الواقع
ياشباب دى ميلودى غيرت شعارها للافضل وبقت ( ميلودى تتحدى قلة الادب ) احنا مش هنغير فحياتنا ونتحدى كل الصعاب اللى بنمر بيها ؟؟؟؟؟؟؟؟

863

حنين الحياة
10-12-2010, 08:14 PM
مواضيعك كلها مميزه ياسمارت وحلو انك تربطي بين الشعار والوضع الموجود حاليا...المفروض مانستسلم للواقع ولما الواحد بيستسلم للواقع اكنه مش عايش

esraa marey
10-12-2010, 09:02 PM
موضوع جميل ياسمارت
فعلا والله المفروض نغير من انفسنا احنا الاول
"ان الله لاغير مابقوم حتى يغيروا ما بانفسهم"

لا وحلو اوى الصورة الاخيرة فى الموضوع ههههههه
والصورة الى فى التوقيع هههههه

Youssef Mostafa
10-13-2010, 12:45 AM
موضوع حلو
ميلودى تتحدى الملل
بس الجزء الخامس تحففة :d:d

خليك واد عسووول ......

توقيعك دة اللى ضحكنى جدااااااااااااااا

smart girl
10-14-2010, 10:51 AM
مواضيعك كلها مميزه ياسمارت وحلو انك تربطي بين الشعار والوضع الموجود حاليا...المفروض مانستسلم للواقع ولما الواحد بيستسلم للواقع اكنه مش عايش

ربنا يخليكى ياحنين دة بس من زوقك

smart girl
10-14-2010, 11:01 AM
موضوع جميل ياسمارت
فعلا والله المفروض نغير من انفسنا احنا الاول
"ان الله لاغير مابقوم حتى يغيروا ما بانفسهم"

لا وحلو اوى الصورة الاخيرة فى الموضوع ههههههه
والصورة الى فى التوقيع هههههه

انتى اجمل ياسرؤة ومرورك بيشرفنى

smart girl
10-14-2010, 11:04 AM
موضوع حلو
ميلودى تتحدى الملل
بس الجزء الخامس تحففة :d:d

خليك واد عسووول ......

توقيعك دة اللى ضحكنى جدااااااااااااااا

هو تغير الشعار عموما يايوسف كان حاجة كويسة
وشوفت التوقيع اية رائيك فرحانة اوى انى وقعتة :a36:

sajen_zenda
10-15-2010, 03:26 AM
KaLAM gAmeEel kAlaM Ma32Ol mA2dRSh a2ol 7aGA 3AnOo ( Ma3AnA YaRaB )

mostafa hassan
10-15-2010, 03:30 AM
يا سلام علي الكلام
والنصائح الغالية
موضوع جميل اوي يا سمارت
وعجبتني اوي الجملة الاخيرة
ياشباب دى ميلودى غيرت شعارها للافضل وبقت ( ميلودى تتحدى قلة الادب ) احنا مش هنغير فحياتنا ونتحدى كل الصعاب اللى بنمر بيها ؟؟؟؟؟؟؟؟