المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : هام جدااااااااا لنظم معلومات انتساب

حفيد سيف الله المسلول
04-29-2011, 09:23 PM
تنبيه عام لطلبه نطم معلومات انتساب يا ريت يا جماعه اللى عنده اى فيديوهات عن مشروع التخرج " الطريق - المقابلات اللى كانت مع الناس هناك - المحاضرات للشرح يا ريت يرفعها على لينك او يقولنا على اسمه واحنا هنجيبله فلاشه فى الجامعه ينزلنا الحاجه علشان فى فكره عمل فيلم تسجيلى للمشروع على الاقل يتعمل باسم الدفعه وكلنا شايفين بتوع انتظام بسم الله ما شا ء الله شغالين ازاى وانا عندى شويه حاجه لو فى حد محتاجها ويا ريت اللى عنده فكره نطبقها للتطوير وتكون كويسه تتقدم تساعد المناطق اللى روحناها يا ريت يقولها

بس طلب اخير ان الناس لو تفتكر ان الناس اللى شوفناها اول ما شفونا كانوا معتمدين علينا ازاى ان احنا ممكن نعملهم حاجه خير الناس انفعم للناس

دكتور / السيد الزغبى
04-30-2011, 01:04 AM
تحياتى لك يا فاروق وربنا يوفقكم فى اخراج تقارير وفيلم تسجيلى عن مشروع تخرجكم لانكم فعلا كنتم جادين وعملتم شغل كويس ياريت مجهودكم يظهر فى صورة نهائية تعبر عن شغلكم وانا تحت امركم فى اى شئ يخص هذا الموضوع علما بانه سيتم عرض هذا الفيلم خلال احتفال خاص بمشاريع التخرج لقسم الجغرافيا هذا العام

حفيد سيف الله المسلول
04-30-2011, 02:09 AM
شكرا اوى يا دكتور على المداخله من حضرتك واكيد احنا هنحتاج حضرتك كتير طبعا يا ريت بس مكونش تقال على حضرتك ونتمنى اننا نعمل حاجه تليق بالقسم وافكارنا تكون مفيده للناس اللى وصلنلها وكمان نرفع راس الدكاتره اللى كانوا معانا فى المشروع

حفيد سيف الله المسلول
05-02-2011, 04:38 AM
بسم الله ما شاء الله 52 مشاهده ومفيش غير رد الدكتور سيد شكرا طبعا لحضرتك وشكرا على الدفعه المجتهده بس اوعدكم ان الفكره هتتنفذ بوجودكم اوعدمه ان شاء الله حتى لو كانت انا وجموعتى بس
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

نور العيون
05-02-2011, 08:21 PM
ايو انا عندي فديوهات اما كنا ف قريه الرضوان وحوار كان مابين دكتور عمرو وواحد من اهل القريه وعندي صور لبعض الاماكن اللي روحناها وفديوهات لسينا هما مش كتير بس ينفعو بردهارفعهم هنا ولا علي الفيس ولا ايه الكلاموطبعا انا كمان بحي دكتور سيد الزغبي بجد شخصيه رائعه جدااااااااا وتعب معانا وبجد كان مشروع جميل اوووووووي ويارب نعرف نخرج مجهودنا ف صوره حلوه

حسام حسحس
05-02-2011, 09:57 PM
ده لينك جروب بتاع مشروع التخرج على فيسبوك يا ريت الكل يشترك ونتبادل الصور والفيديوهات والمعلومات عن طريقه
http://www.facebook.com/home.php?sk=group_193169620726183&ap=1

حفيد سيف الله المسلول
05-03-2011, 02:01 AM
خلاص لو ممكن يا نور العيون ممكن حضرتك ترفعيهم على لينك وتنزليهم فى الصفحه هنا ونفس اللينك تنزليه على الفيس او ممكن لو الموضوع الرفع على لينك متعب فى اللود ممكن اجيب لحضرتك فلاشه او اى حاجه ترفعيهم عليهم لو ممكن وشكرا على التعاون ولو حضرتك محتاجه حاجه ممكن انا معايا صور كويسه بس مش معايا فيديهات يعنى هنستفاد كتير من فيديهات حضرتك وشكرا مره تانيه

حسحس شكرا على المدلخه وان شاء الله التعاون يبقى هنا وعلى الفيس مشكله الفيس انى شايف الناس بترفع صور بالكتير صورتين احنا عايزين شغل كتير علشان نقدر واو نلحق نعمل حاجه وجزاك الله خيرا

baskota_lala
05-03-2011, 01:27 PM
ياريت يا فاروق بجد نعمل شغل جامد عشان تعبنا ميروحش على الفاضى انا بس معايا تسجيلات المحاضرات ممكن اديهالك انا ساره اللى معاك فى مجموعتك