المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : قد يعــلم البعـــض (نقــابه للبــائعين المتــجولين)

Islam Omran
01-09-2012, 09:51 PM
بســم الله الرحمــن الرحيــــم

قد يــعلم البعــض من انُـــا

اســـلام عمــــــــــــــــران خريــج 2010 شعــبه نظم معلومات جغرافيه و اعمل محلل نظم معلومات جغرافيه فى مكت أُحد للاســتشارات الهندســــيه بالمديــنه المنــوره

و قد يعلم البعض من قدامى الخريجين و بعض المساحين و اخصائى نظم المعلومات القدامى من انــُا

كنت اتبــع دكتور سيد الزغبى و دافعت عنه بكل ما املك من قوه الا ان تهالت الاتهامات على دكتور سيد سواء ان كــانت صحيـحه ام كذب الا انى اعتذرت عن موقفى مع دكتور سيد و انسحبت من موقف الدفاع الى موقف الدفاع عن الحق العـام الا وهو ان انهارت الاتهامات على دكتور سيد فلا بد ان يترك منصبه سواء ان كانت تلك الاتهامات صحيحه ام خطأ

و طبــقا الى تطبيق سياسه الدكتاتوريه فتم اغلاق الحساب الخاص بى على المنتدى و هو من اوائل الحسابات التى تم انشائها فى المنتدى

تم انشاء نقابه للمرشيدين السيـــاحين و تم انشــاء نقــابه للبــائعين الجائليــن

نقيب المهندسين فى السعوديه يتفقد اوضاع المهندسين و احنا اللى ماسك زمام الامور ولا بيتفقد حتى امور اللى جوه

فمــاذا ننتظــر نحن

المنـــــــــــــاصب و المصـــالح الشخصـــيه

افيــقوا فحقـــنا مهدور

فليسقط نظام الدكتاتوريه و المصالح الشخصيه

و لنــرفع معاً للمصــلحه العــامه لانشـــاء نقــابه بلا مصــالح شخصـــيه

ALY ELSAYED
01-10-2012, 09:22 AM
ادي علي كتفك يا اسلام

بس للاسف انا زهقت من كتر الاقاويل والوعود

والناس الي هجمت دكتور سيد وهجمتنا احنا معاه بدون اي وجه للحق

انا شايف ان الموضوع بقي صراع بين بعض الاشخاص الي اكيد هما مش من جيلنا

لكن بيحولو يتحكموا في جيلنا للوصول لاهدافهم

وزي منتا عارف في ناس كتير بتتاكل بالكلام المعسول والوعود الوهميه

وكله من باب الطمع في الغرض الاول

حسبي الله ونعم الوكيل

ALY ELSAYED
01-10-2012, 09:23 AM
ادي علي كتفك يا اسلامبس للاسف انا زهقت من كتر الاقاويل والوعودوالناس الي هجمت دكتور سيد وهجمتنا احنا معاه بدون اي وجه للحقانا شايف ان الموضوع بقي صراع بين بعض الاشخاص الي اكيد هما مش من جيلنالكن بيحولو يتحكموا في جيلنا للوصول لاهدافهموزي منتا عارف في ناس كتير بتتاكل بالكلام المعسول والوعود الوهميهوكله من باب الطمع في الغرض الاولحسبي الله ونعم الوكيل

Islam Omran
01-10-2012, 11:43 AM
يا على نقيب المهندسين كان فى المدينه هنا امبارح و انا حضرت الاجتماع ده واحد خايف على النقابه عامل شغل عالى اوى للمهندسين بالله عليك مين يعمل كده عندنا
عامل صندوق راعيه صحيه و طوره عمل صناديق استثماريه للمهندسين معاشات ليهم لما يعدوا سن الـ 60 تنسيق مع السفارات المصريه لحمايه حقوق المهندسين فى الخارج

كلام انا اتحسرت على حالنا و الله و احنا اكتر من المهندسين تخيـــل

يا راجل ده اتعمل نقابه للباعه الجائلين عارف يعنى ايه احنا ما حصلناهمش حتى

دى فضيــــــــــــــــــــــــــــحه

MUHAMED SAMY
01-11-2012, 02:02 AM
مـــــــــازالت المحاولات مستمرة

ياسرالحزين
01-11-2012, 08:37 PM
يكفينا شرف المحاولة ...... وهنفضل دايما نحاول ...............

smsm samir
01-14-2012, 09:07 PM
لحد امتة ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟