المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : قاااابل ياعم

LOTTO
01-19-2009, 09:57 PM
مرة اتنين ستات عواجيز نفسهم يتجوزوا فراحوا النادي وقالوا اول ولد حيعدي حنقوله، و لما عدى واحد، واحدة منهم قالتله: تتجوزني يا امور؟ قالها: ده انا اتجوز كلبة ومتجوزكيش! التانية راحت قايلة: هوهو!

مرة واحد اتصل على البيت رد عليه ابنه قال ايزيك ياحبيى ادينى ماما انا بابا الولد قالوا ازاى انت بابا امال اللى نايم مع ماما جوه ده مين الرجل قاله امك بتخون ابوك خش اقتلهم راح الولد جاب السكين و قتل امه و الرجل التانى فكلم ابوه و قالوه انا قتلتهم بس انا خايف يا بابا قاله ما تخفش نط من الشباك اللى فى الصالة الولد قاله بس احنا معنداش شباك فى الصالة الرجل قاله اسف يابنى النمرة غلط.

مرة واحد غبي ماشى فى الشارع قال يارب يااااارب احط ايدى في جيبى الاقى 10جنيه يااااارب، حط ايده في جيبه لاقاه مخروم رجع يدور عليها لتكون وقعت

مرة واحد مسطول مروح البيت وبقالو ساعة مش عارف يفتح الباب مراتة من البلكونة بتقولو ارميلك المفتاح قالها لا المفتاح معاية ارميلى خرم الباب

اتنين مساطيل ركبوا اتوبيس بدورين اللي فوق سأل اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قاله 80 و انتوا؟ قاله لا إحنا السواق لسة ماجاش.

عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسوا حد!

سألو واحد بخيل طحن: تعمل ايه لو الدنيا برد؟ قال: أروح جنب الدفاية. قالو: ولو الدنيا بردت أكتر؟ قال:أقرب من الدفاية. قالو: ولو بردت أكتر؟ قال: ألزق في الدفاية. قالو: طب ولو نزل تلج؟ قال: أشغل الدفاية بقى وأمري لله
واحد بخيل دخل على ولاده وقعد يزعق بصوت عالى علشان مشغلين المروحه على 3 وهما 2 بس

واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم مؤكدة...عد من واحد الى خمسميه... أخونا مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلت راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى ميه وتسعة وتسعين ...كبس عليه النوم … قـام جري غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد

خالد أبوسعده
01-19-2009, 10:05 PM
هههههههههههههههههههه
جامدين يبنى و الله
الله ينور

Mahro
01-20-2009, 02:35 AM
جاااااااااااااااامدين اوى يا معلم واهلا بيك .......

دى بقى ملهاش حل خلتنى مش قااااااااااااااااااااااادر

عريس مسطول على الآخر في يوم فرحه..بعد المعازيم مامشيوا دخل البيت لقى العروسة قاعدة، قال والله انا كنت عارف في الهيصة دي هاينسوا حد!

ههههههههههههههههههههههه

Youssef Mostafa
01-20-2009, 02:51 AM
جلمدة اوى يامعلم النكت دى عايزينك تنورنا كدة على طول بقى

Ahmed Mohamed
01-20-2009, 03:13 AM
هههههههههههههههههه
مش قادر امسك نفسي جااااااامدين اوي

تسلم ايدك ايوة كده يا عم وريهم الشغل

AYMAN GAMAL
01-20-2009, 10:35 AM

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

جامدة يابني

عاشق تيفاني
01-21-2009, 03:21 PM
بجد والله الموضوع جميل والنكت جامدة جدا بس فيه حاجة مضايقني شوية الناس كلها بترد وبتقول ههههههههه هما كلهم بيجلهم دور برد مع بعض وبيكحه ولا دية معناها ضحكة

LOTTO
01-21-2009, 03:52 PM
معلش يا عاشق هما اكيد قصدهم يضحكوا ربنا يسامح اللى اخترع الطريقة دى

شكرااااا على ردودكم

free eagle
01-21-2009, 06:25 PM
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

جامدين اوى يا لطفي
ههههههه

هيثم
01-22-2009, 02:44 AM
ايه يابنى ده خلى بالك من نفسك الايام الى جيه