المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : من قلبى بحيى كل راجل متجوز او خاطب ....ولسه عايش

ندااااء البحر
03-04-2009, 11:55 PM
الستات هما النص الحلو الى فى حيتنا بس ليه الوحده و هيه مخطوبه بتتغير بعد الجواز مش عارف
و اتضح كمان ان الشب هو كمان بيتغير

مثلا لو هو خارج مع خطبته اول حاجه بيكون حريص عليها انه يمسك اديها و كل شويه تعالى جمبى عشان العبيات تعالى جمبى مع انهم مشيين اساسا على الرصيف

وصبحان الله لو هو عنده عربيه بيكون خايف عليها من الهوا كل شويه اقفلك الازاز الازاز كده جيبلك هو افللك الازاز
بعد الجواز يركبو العبيه تيجى تقولو الازاز يقلها اكسرى ام الازاز الاكره يا ماما جمب ايدك ارفى الاكره كده هوووو و نزيلها كدهووووو حرانه و زهااانه قوليلى اسرع و افتحى الباب و انزلى هو بره تراوه

الشب و هو خاطب و راكب العربيه هو و خطبته طول ما هما مشيين يسمعها اغانى حب ايهاب حماده عبد الحليم بعد الجواز اغنيه وحده فى البيت و فى العربيه هانى شاكر غلطااااااااااااااااااااااا

الشب و هو خاطب ينزلو يتفسحو خطبته تقف ادام محل تبص للفستان خطيبها بقى ايه حلو عجبك فجاه الفلوس تطلع و بعد الجواز ينزلو هيه تقف ادام محل تبص للفستان صحبك يتوه (يعمل نفسه مش واخد باله يعنى ) وبعد كده يقلها يلا يلا يلاياحجه تقولو و الفستان يقلها لا ده محل اطفال تقولو لا انت مش شايف يقلها و هو انا بشوف البركه فيكى المهم فى النهايه يمشو

زى ما اتكلمت على الشباب نتكلم بقى على البنات

عشان تعرف البت المخوبه اهم حاجه ةعندها لازم صوابعها فى صوابع خطيبها او الصوبع الصغير مع الصوبع الصغير
و خد منها كلام حلو للصبح اسمع (امبارح طول الليل منمناش يا محمد عشان التكييف كان بايظ دى ماما بتحبك والللهى العظيم مش عشان انت بتجيبلنا حاجه لا ياخابى عليك يا محمد .......)

بعد الجواز شوفو صحبنا ده يعنى يبقى طفشان مادد ادام مش عايز يسمع منها حاجه و يعينى بيكون بيكلم نفسه اسمع (يلا يا ستى عشان نروح ده انتى يومك طويل اليوم الى بخرج معاكى فيه بيكون يوم منيل عليا و على الى جابونى و انا كان مالى و مال الجواز منا كنت اعد فى بيت ابويا باكل و بشرب تقولك ايه لازم نروح لماما قال يعنى ماما مش بتجلنا كانو عندنا اول المبارح خلصو ا الاكل الى كان فى التلاجه )

الى يغيظك بقى انها خطيبها لما بيكون جيلها من الساعه واحد الظهر تسيب كل الى فى اديها و تتفرغ لحجتين مرايه و علبت المكياج و ابقى قابلنى لو شفتهم بعد الجواز تكون انت لابس و هيه لطعاك بقى اعبال ما تتمجيش

بعد الجواز اشربات مربوطه من الصبح وبنا عالم بربتطها يقوم الراجل الصبح يلاقى الربطه يمين يجى يتغدو الربطه شمال لالالالا حجات غريبه يااجل الى زاد و غطى فى حاجه بيلبسوها اسمها البونيه انا مش عارف ايه ده كله

و مش كل الستات فى نوعيات و نوعيات

ويارب الموضوع يعجبكم

Marwa Mahmoud
03-05-2009, 12:30 AM
هههههههههههههههههههههههههه

حلوة أوى تسلم يا نداء

A.H.D
03-06-2009, 04:10 AM
حلو اوى
بس مش كل صوابع ايدك زى بعضها
فى اللى بيتغير وفى اللى بيبقى زى ماهو

ogy
03-06-2009, 03:34 PM
دا نا انتا ما سبتش حد
وبعدين مش كلهم كده
شكلك متعقد من الجواز اصلا

ندااااء البحر
03-06-2009, 09:44 PM
ههههههههههههههههههه
لا واللهى الجواز جميل بس بنهظر شويه
مش كلهم كده فى نوعيات و نوعيات
تسلمولى

lolaa fahmy
03-06-2009, 10:33 PM
هههههههههههههههه

طيب نعمل ايه دلوقتي منتجوزش عشان الدنيا تفضل حلوه
هههههههههههه

هما مش مبيتغيروا لا هما بتيجي عليهم مسؤليات جديده بيحاولوا يتعاملوا معاها وبيهملوا

التفاهات بتاعة ايام الخطوبه دي عادي يعني

موضوع جميل

سيرفيورا
03-19-2009, 03:20 PM
لالالالا شكلك متعقد ده عن تجربه ولا ايه..........................؟