المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : جوازة عجب

يارا محمود
03-26-2009, 12:02 PM
جالى عريس وخلاص حيبقئالى ونيس ولصحابى هغيظ جى هوة والحجة قال لبابا ولاخويا نستناهم يوم الخميس اخيرا حسيب البيت وماما هتديها زغاريط وحجيب دى جى وطبل بقى وتخبيط واعد احضر وفالهدوم ادور على الجديد ماهو يوم الخميس يوم عيد وجة اليوم ولبست واتئنتكت وسمعت .....العريس جة العريس جة وجريت على اودتى واترعبت..... بابا: ازيك ياحجة...ماما:نورتنا يابنى .العريس لماما:الله يخليكى ياطنط . اما بالنسبة لماماة العريس مكنتش فاضية ترد سلام بابا لأنها بتبص على شقة واخيرا اتكلمت الحجة :امال فين العروسة ونبرة صوتها وكأنها عايزة تقول: امال فين المضروبة ... (معلومة العريس الولد الوحيد ملوش اخوات) المهم خرجت المضروبة قصدى العروسة الى هى انا وقدمت الواجب... ماما :شوفتوا عروستنا حلوة ازاى. (معلومة:مامتة مش طيقانى) الحجة :سبوكوا بقة من حلاوة العروسة ونتكلم فالمهم. بابا:ومالوا ياحجة مانتى الخير والبركة. الست البركة سورى قصدى الحجة: طيب بصوا بقى عشان نبقى على نور اولا :مفيش فرح حيبقى على الديئ او لو عايزين اعملوا انتوا ... ثانيا:مفيش شبكة...ثالثا:مفيش شغل .انا فسرى: يبقى مفيش داعى على راى احمد حلمة ففيلم ميدو مشاكل دة جى يجوزنى بفرشتة ورلتوة ولا اية دة احنا كدة بقينا على ضلمة مش على نور...ماما:طيب ياحجة ازاى كدة يعنى ابن حضرتك عايز بنتى وهيعيشها فين وياكلها منين ...الحجة: يلا ياواد خلاص هما مش موافقين ...انا: طيب اتفضلى حضرتك واحنا هنتفاهم مع العريس هههه (دة الى كان نفسى اقولة ومقولتش كدة طبعا) ..العريس :اثتنوا ياجماعة بث (معلومة:العريث سورى العريس الدغ فالسين وبيقولها ث) انا فسرى: يانهار ابيض الدغ كمان اللهم انى لا اسالك رد القضاء ولكنى اسالك اللطف فى . العريس: ايى رائيكوا نخلى كل حاجة بالنث (بالنص يعنى) الشبكة بالنث والفرح بالنث والشقة بالنث ... انا :وياترى الاطفال فالمستقبل دخلين فالتقسيما بردة بالنث يعنى اطلعوا براااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا دة الى كان نفسى ااقولة بس للاسف معرفتش برضة ... بابا:بص يابنى احنا حنديك مهلة فيها تظبط نفسك والله المهلة خلصت وحالك اتظبط تعالى وعلى بابنا وخبط ...واخدت الحجة ابنها ومشيت والليلة خلصت ويافرحة ماتمت وربنا يستر ... اشوفكوا لما المهلة تخلص بس دة فى حالة انكوا تقولولى انكوا عايزين تعرفوا اية حيحصل بعد كدة ....

سلمي جمال
03-26-2009, 12:08 PM
قصة حلوة اوي يا يارا بس دة فعلا بيحصل في الحقيقة في كتير من البيوت
ارجو التكملة بلييييييز بس كبري الخط شوية

alaa eid
03-26-2009, 12:19 PM
القصة جميللة جدااااااااا وياريت اه يكبر الخط شوية وبعد اذنك كملي القصة
تسلمي يا يارا

ياسمين
03-26-2009, 04:04 PM
جميلة القصة يا يارا
ما تتأخريش علينا وكمليها بسرعة