المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : جوازة عجب 2

يارا محمود
03-27-2009, 06:44 PM
بعد مامشى العريس سامح دخلت اودتى وكنت مدايقة واعدت ادام المرايا وسألت نفسى؟ هو انا وحشة فعشان كدة جالى عريس زى سامح ... ولقيت نفسى ههههه بقول : بس لما انا بمشى فشارع بتعاكس احيانا ...طيب بس فى ولاد بيعاكسوا اى بنت ... يعنى وحشة حلوة مش مشكلة. انا : لاء لاء لاء انا مش اخرتى اتجنن على ايد ثامح ..يارب طب اتجنن على ايد حد احسن شوية. ودخلت نمت وقومت الصبح على ماما وهى بتقولى : يلا يا يويو (يويو دة الدلع بتاعى ) البسى عشان تودى لخالتك طقم الكاسات الى خدناة منها امبارح . انا: بذمتك ياماما فى حد يستلف طقم كاسات عشان ثامح يلا ماعلينا .. ونزلت ووصلت بيت خالتو ووانا دخلة من باب العمارة موبيلى رن فكانت سالى صحبتى فانا بكلم سالى وطلعة على السلالم وماسكة طقم الكاسات وفجأة ... واحد نازل بسرعة جدا وراح موقع طقم الكاسات من ايدى ..انا: انت اية الى انت عملتة دة ؟ الولد: انتى بتكلمينى ولا بتكلمى فالموبيل ؟ افتكرت انى ماقفلتش مع سالى ...انا: باى ياسالى هكلمك بعدين , بكلمك انت طبعا . الولد: وهو فى حد يتكلم فالموبيل ويشيل حاجة تقيلة فنفس الوقت اكيد هتقع . انا: انت كمان مبتعترفش انك غلطان . الولد: طيب معلش سورى . انا: سورى اعمل اية بيها دى زمان الكاسات كلها اتكسرت وخالتو هتتخانق مع ماما بسببى . الولد : طيب متتنرفزيش اوى كدة . انا: انت مستفز على فكرة عدينى بقة خلينى اطلع . وطلعت وخبط على خالتو ومعرفش اية الى خلانى ابص من بير السلم علية .. خالتو : اهلا يايويو تعالى الف مبروك ياحبيبتى . ودخلت عند خالتو . انا: مبروك اية بس ياخالتو دة عريس عجيب . خالتو : هعملك عصير فراولة . انا : امال فين زياد وهنا ( ولاد خالتى الصغيرين ) خالتو : فالنادى ... الجرس رن ... انا: خليكى يا خالتو انا هقوم افتح ... وبفتح الباب ولقيت الى كسرلى الكاسات فوشى . انا : انت تانى انت اية الى جابك هنا ؟ الولد : انتى لازم تعتذريلى .. انا: انت مجنون بتعانى من حاجة فدماغك ؟ الولد: يبقى كدة هتعتذريلى مرتين .. خالتو : مين يا يارا ؟ اهلا يا احمد داخلى احمد يا يارا دة ابن جارتنا الى فوق تعالى ياحمد .. اية الى انت جايبوة دة يا احمد ؟ احمد : اصل انا ياطنط نجحت فاقولت اجيب لحضرتك طقم كاسات ( كل دة وخالتو ماكتشفتش كارثة الكاسات بتاعتها) خالتو : ههههههه ادة يا احمد الف مبروك بس الوضع الطبيعى ان انا الى اجبلك يا حبيبى ..عارفة يا يارا احمد 4 صيدلة يارا يا احمد بنت اختى 3 اداب مساحة . احمد: اةةة كلية اى كلام يعنى . انا: افندم مين دى الى اى كلام .. احمد : مش انتوا الى بتعدوا توطوا وتبصوا فى اجهزة غريبة ههههه . انا : ه ه ههه توطو وتبصوا .. كدة طيب ... خالتوا بتشوف الكاسات بتاعتها .. خالتو : ادة يا يارا دة فى 3 كاسات مكسورين .. انا : اصل يا خالتو .. اية .. احمد : معلش ياطنط تلاقى حد مستفز ومجنون (بيبصلى وهو بيتكلم ) وفى حاجة تالتة اةة وبعانى من حاجة فدماغة هوة الى كسرلها الكاسات هههه . انا: انا هقوم اعمل عصير فراولة لاحمد .. تشرب يا ة دك طور عصير فراولة ؟ احمد: شكرا ربنا يخليكى انا شربت على السلم (خالتو مش واخدة بالها ) ولا اقولك انتى اعتذريلى وانا اسامحك واشرب من ايدك عصير الفراولة ..انا : اعتذرلك بس كدة حاضر ...واشوفكوا بكرة واحب اسمع رائيكوا

ياسمين
03-27-2009, 10:08 PM
قصة جميلة يا يارا
ومستنينيك بكرة
متتأخريش علينا

يارا محمود
03-28-2009, 04:45 PM
شكرا يا ياسمين بس انا فى مشكلة عندى فالخط وكتابة الموضوع اتمنى حد يحلهالى

سلمي جمال
03-28-2009, 05:59 PM
يارا في حرف A جمبة كلمة الحجم
قومي بالتعليم علي الجزء المراد تكبيرة و اتغطي علي الحجم و اختاري كما تردين