المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ҳ̸Ҳ̸ҳ أسئلـــة للرومــانسييــن فقـــط ҳ̸Ҳ̸ҳ

Mimi
09-30-2008, 06:52 AM
السؤال الاول
أعطيت بطاقة دعوة للعشاء بمطعم جوه يحيط بالشموع والهدوء,اي رومانسي ويجب عليك ان تحضر شخص واحد يشارك معك بالعشاء من ستختار ..؟

السؤال الثاني
تسنى لك أن تختار نجمة واحدة من نجوم السماء وتسميها باأسم تحبه و ستبقى هذه النجمة للأبد مسماه بالأسم الذي أخترته وكل الملاء يشاهدها ماذا ستسميها؟؟

السؤال الثالث
اذا أصبحت يوم من الأيام طير محلق بالسماء ولكن مدة تحليقك تستمر أسبوع فقط وستعود مثل ماكنت أنسان ماذا ستفعل بهذالأسبوع من أشياء كنت تتمنى ان تفعلها .؟

السؤال الرابع
غروب الشمس, تغاريدالطيور, سقوط المطر يذكرك أو بالاحرى يرمز لك بماذا..؟

السؤال الخامس
احببت شخص واردت ان تهديه هديه ماذا ستهديه..؟

السؤال السادس
فصول السنة أربعة"شتاء وصيف وربيع وخريف" اذا وجد فصل خامس أسمه "الحب" كيف تتخيل شكله, وكم مدته..؟؟

السؤال السابع
معك تذكرتين سفر واحدة لك وواحدة لشخص أنت تختاره من تختار وماهو البلد الذي تتمنى ان تذهب اليه مع ذلك الشخص..؟

السؤال الثامن
هل انت من النوع الذي يفكر قبل ان ينام ..؟ وبماذا تفكر..؟

السؤال التاسع
طلب منك ترسم لوحة فنية (تشكيلية) من رموز أو كلمات أو زخارف وسوف يتم بعد رسمها ,بيعها في المزاد ماذا سترسم من شكل أو رمز...الخ وكم هو آخر سعر تطلب بهذه الوحةالفنية؟؟

السؤال العاشر
هل اذا احببت أنسان من حبك له كل يوم ستقبل يده او رأسه, او ان هذا المبدأ مرفوض لديك..؟

السؤال الحادي عشــر
الورد ..ماذا يعني لك .. واي نوع تفضل ..؟ ولماذا ..؟

السؤال الثاني عشــر
عندما تنظر الى المطر على نافذت غرفتك..مالشي الذي تفكر به ..؟

الشبح
09-30-2008, 06:57 AM
اترككم مع هذه الاسئله
المعذره يا جودي لانني خارج هذا المجال
ولم اخوض تلك التجربه من قبل
تقبلي تحياتي
وفعلا موضوع رائع
واذا كنتي تريدين ان اجاوب عليها على الوجه العام لا مانع لدي؟

Mimi
09-30-2008, 07:27 AM

انا معـــاكـ ان الاسئلــــة عـــايزة حــد مجـــرب عشـــان يعــرف يــرد بمصــداقية

لكـــن اذا كنـــت زي ما بتقـــول خــارج هــذا المجـــال ولم تخـــوض التجـــربة

منصحـكـــش تجـــاوب لان في أسئلـــــة مينفعـــش يتجـــاوب عليـــها كـــرأي

عشـــان كـــدا أنا حــــددت فئـــة معينـــة للي هيشـــاركو في المـــوضوع دا

وعمــــومآ ياميـــدو لو عـــايز تجـــاوب بشكـــل عــام دا هيسعـــدني بس اأعتقـــد انكـ مش هتجــاوب الـ 12 ســؤال ..!

Rania Ismail
09-30-2008, 12:54 PM
السؤال الاول
أعطيت بطاقة دعوة للعشاء بمطعم جوه يحيط بالشموع والهدوء,اي رومانسي ويجب عليك ان تحضر شخص واحد يشارك معك بالعشاء من ستختار ..؟
بس من غير ضحك اختار اخويا الكبير
السؤال الثاني
تسنى لك أن تختار نجمة واحدة من نجوم السماء وتسميها باأسم تحبه و ستبقى هذه النجمة للأبد مسماه بالأسم الذي أخترته وكل الملاء يشاهدها ماذا ستسميها؟؟
على اسم مامتى
السؤال الثالث
اذا أصبحت يوم من الأيام طير محلق بالسماء ولكن مدة تحليقك تستمر أسبوع فقط وستعود مثل ماكنت أنسان ماذا ستفعل بهذالأسبوع من أشياء كنت تتمنى ان تفعلها .؟
نفسى اروح السهودية وازور الكعبة الشريفه
السؤال الرابع
غروب الشمس يرمز ليا بالحزن : سقوط المطر بالخير : وتغريد الطيور بالامل
السؤال الخامس
اممممممممممممممم مش عارفه والله يا ختى بس ممكن اول مره يعنى بوكيه ورد
السؤال السادس
فصول السنة أربعة"شتاء وصيف وربيع وخريف" اذا وجد فصل خامس أسمه "الحب" كيف تتخيل شكله, وكم مدته..؟؟
اتخيل شكله يبقى لونه احمر زى ما بيحصل فى عيد الحب اما بقى مدته لو عليا اخليه طول السنه والغى الفصول التانيه
السؤال السابع
معك تذكرتين سفر واحدة لك وواحدة لشخص أنت تختاره من تختار وماهو البلد الذي تتمنى ان تذهب اليه مع ذلك الشخص..؟
اختار اسراء صحبتى ونروح فين تركيا علشان هى كان نفسها تروحها
السؤال الثامن
ايون وبفكر فى ايه فى كل من ظلمنى وبفكر فى مامتى
السؤال التاسع
طلب منك ترسم لوحة فنية (تشكيلية) من رموز أو كلمات أو زخارف وسوف يتم بعد رسمها ,بيعها في المزاد ماذا سترسم من شكل أو رمز...الخ وكم هو آخر سعر تطلب بهذه الوحةالفنية؟؟
انا دايما لما برسم وانا قاعده فى المحاضره برسم عين بتعيط او الشمس وهى بتغرب وقدامها البحر وفيه مركب صغننه فى الميه اما بالنسبه للسعر والله مش عارفه بجد والله
السؤال العاشر
هل اذا احببت أنسان من حبك له كل يوم ستقبل يده او رأسه, او ان هذا المبدأ مرفوض لديك..؟
لا طبعا ده لو ايه اللى حصل بالذى نوووووووووووووووووووووو يا حبى نوووووو ال اقبل راسه ال هو انا مامته ولا ايده هو انا رايحه اشحت منه
السؤال الحادي عشــر
اممممممم الورد بالحب سواء صداقه او الحب لاخواتى واو بابا وماما اما بقى بالنسبة للنوع الفغضل بحب الورد الابيض والروز بحس ان البيض نقى كده وبيريحنى والروز هادى مش صاخب زى الاحمر
السؤال الثاني عشــر
بقعد ادعى لكل اللى بحبهم وبدعى لامى كتيييييير وصحابى واخواتى وبابا وبدعى ان ربنا يرضى عنى
بجد بجد مواضيعك هايله وانتى بتبهرينى بكل موضوع بتحطيه بجد
ويار ب اكون ضيفه خفيفه واجاباتى مكانتش رخمه وانا جاوبت بصراحه شديده

Mimi
09-30-2008, 07:25 PM
هتجيبي أخوكي الكبيـــر في ليلة شموع ومطعم ذات أجواء رومانسية يارانيا ؟ هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههههه

بصراحة عجبتني الاجابة بتاعه المطر وغروب الشمس وتغريد الطيور حاسة انها متنفعش تبقى الا كدا زي ما قلتي

وعلى فكرة يارانيا انا بموووت وبعشق حاجة اسمها تركيا ونفسي ارجع أعيش فيها

اجاباتك دمها خفيف اوي ياحبيبتي وموزونة في باقي الاسئلة ، وانتي مش ضيفة خفيفة بس انتي ضيفة زي العسل

shimo
09-30-2008, 07:27 PM
:mad: بصراحه يا جودى
الواحد لسه مش عارف يرد على اسئلتك البسيطه بتاعت امبارح
تجبيلى الاسئله دى
يابت اهدى شويا واصبرى علينا :mad::mad:

noga
09-30-2008, 10:57 PM
ممكن احاول ارد ياجودى بس بصى فى اسئله هجاوب عليها من الخيال هتخيل نفسي لو كده هعمل ايه !!!!!!!!!!!!
دعوه عشا لفرد فى الجو التحفه ده اكيد لنور عينى روح قلبى حبيبي الغالى (اللى لسه معرفوش )

هسميها باسم نور عينى وروح قلبى حبيبي الغالى ....علشان كل مانبعد عن بعض ابصلها واشوفه فيها ...وكمان هو كمان يسميها باسمى علشان كل ما نغيب عن بعض هى تجمعنا وتقربنا تانى.... وياريت فعلا الحب يبقي زي نجمه عاليه فى السما وفى نفس جمالها وسحرها وزي مانا ابقي حساه كل الناس تبقي حساه وشيفاه ماهو نجمه منوره

اتمنى فوق الكره الارضيه كلها معلش انا طماعه وابقى لفيت العالم كله وفى نهايه المطاف انزل عند الكعبه الشريفه واستقر هناك بقيت عمري عند بيت ربنا

غروب الشمس بحس معاه بالرومانسيه وزمن الحب الجميا واذكرينى والنظام دهوممكن تغريد العصافير برده ..اما المطر بقي بحس بالساقعه حتى لو مش سقعانه ومحتاجه حد يدفبنى المطر اصلا لما بشوفه او اسمعه بحس برهبه

لما احب شخص احب اهديله اغلى ما املك هديله عمري وحياتى

اسمحيلى ياجودي انا مش عايزه فصل حب انا عايزه اسمى السنه كلها سنه حب لان ممكن الواحد الحب عنده يمر بكل الفصول دي ليه نبخل على الحب ونخليه فصل مانخليه سنه بحالها

اخد ماما واروح اعمل عمره
وكمان لو سفريه رومانسيه بقي اختاراللى عشيته معايا قبل كده انت خلاص عرفتيه مش كل شويه هقوله (ده انا هزله بالعشوه ديه ) ونفسي اسافر تايلاند او جنوب افريقيا او ماشيه

نعم .... التفكير قبل النوم ده مزاج يابنتى احط راسي على المخده وابتدي افكر فى يومى من اوله وانهى بالتفكير باهم موضوع فى اليوم او الوقت ده

مش عارفه انا همسك لوحه وفرشاه واسيب نفسي واللى يطلع بقي انا واحساسي سعتها
ومش هبعيها انا عايزه اعرضها احسن معرض على مستوي العالم وكل الناس تشوفها

عادى مرفوض ليه انا لما احب شخص واسلمه حياتى واطمن على نفسي معاه فيها ايه ماهو انا مش ببوس ايده من باب الجميل اللى هو الله يخليك يا اوينى فى بيتك ونظام الشحاته وربنا يخليك ليه ياسي السيد فا ليه نقول نظام شحاته وكمان هو مش هيبقى حبيبي وبس ده هيبقي جوزى وابويا واخويا وصحبى وكل حاجه فى الدنيا وكمان انا هحس انه ابنى زى ما حس ان هو ضهري واحيانا استمد قوتى منه هحس انه ابنى وانى محتوياه زي امه ( بلاش ناخد المواضيع بحساسيه)

الورد بيدل على الحب والرومانسيه وكل حاجه حلوه وكل الوانه حلوه وكفايه انه جى من حد بحبه ساعتها هيبقي احلى ورد واحلى لون وله احلى معنى

بدعى ربنا بكل حاجه بتمناه وبدعى لكل اللى بحبهم لعل ربنا يتقبل

بصى انا حاولت ارد على الاسئله بجد وبصراحه على قد ما حسيت وعموما لما ادخل فى تجربه وحسيت انى جوبت على حاجه طلعت انا مش حسها سعتها هبلغك على طووووووووووووول
وبجد الاسئله جميله جدا وانا اتبسطت قوووى انا وبجاوب عليها وفى انتظاز المزيد

Rania Ismail
10-01-2008, 12:26 AM
جودى يا حبى انا قولت من غير حد ما يضحك عليا مهو مفيش غيره ممكن يجى معايا فى الوقت الحاضر اعمل ايه بس اجيب حد غريب يعنى يقعد معايا مش بدل ما اقعد لوحدى

onon
10-02-2008, 01:03 AM
الموضوع حلو والردود كمان حلوه وربنا يدي كل واحد الي بيتمناه يارب
بس ليه دايما الرومانسيه مرتبطه باتنين بيحبوا بعض
انا متهيئلي او بالنسبالي الرومناسيه مرتبطبه بحبي للناس كلهم واني مخليش في قلبي اي نقطه سودا نحيه حد علي قد ماقدر
احنا ممكن نكون رومانسين مع كل الي حولينا لو اجمعتوا مع اصحابكوا واحتفلتوا مع بعض بائ مناسبه او لو عطيتي والدتك ورده او حتي بوستي اديها اي حاجه ممكن تخالي الي حولينا سعدا تبقي رومانسيه او حتي لما تكونوا لوحدكوا ممكن تكونوا رومانسين
زي لو كنتوا قاعدين علي البحر وشوفتوا السما ولو حتي كنتوا في البيت وسمعتوا موسيقي هاديه تروق الاعصاب او عبد الحليم ياسلام
اي حاجه المهم منخليش حياتنا تقف وانكم مش حتكونوا رومانسين غير لما تحبوا دي حاجه صعبه ولا الي انا بقولوا ده خيال ولا ايه رايكوا

مى الشورى
12-07-2008, 11:13 PM
1/شريك حياتى
2/باسم ماما
3/غروب الشمس:بحياتى
تعغاريد الطيور:صوت ماما
سقوط المطر:دموعى
4/بدل 3 معلش اتبدلوا
حشوف كل الناس اللى بحبهم
5/مفيش احسن من كتاب الله حتى يحفظه
6/شكله:سيكون جامع بين الفصول الاربعه
مدته:هتبقى طول السنه
7/بما ان المكان مش محدديبقى مكة
مع ماما
8/نعم, افكر فى كل حاجه حدثت فى ذلك اليوم وما قلته وما قيل لى وهل اخطات فى حق احد ام لا
9/ساكتب فيها لفظ الجلاله ولن تكفينى ملايين العالم بل ساحتفظ بها
10/راسه ممكن, لكن ايده مش عارفه بصراحه ,بس مرفوضه لانى ببوسايد بابا وماما بس
11/الورد روحى ,جميع انواعه,لان لكل ورده كلمه بتعبر عنها
12/كم مره بكت عينى ولم اجد من يمسح تلك الدموع
ارجو انى اكون عرفت اجاوب
وبجد موضوع جميل

free eagle
12-08-2008, 06:31 AM
السؤال العاشر
لا طبعا ده لو ايه اللى حصل بالذى نوووووووووووووووووووووو يا حبى نوووووو ال اقبل راسه ال هو انا مامته ولا ايده هو انا رايحه اشحت منه

ليه كدة يا رانيا دة المفروض ان اللى انتى بتحبيه تشيليه جواكى وانتى مش عايزة تبوسي راسه او ايده
ولا انتى شايفة انك كدة بتزلى نفسك

free eagle
12-08-2008, 06:42 AM
[السؤال الاول أعطيت بطاقة دعوة للعشاء بمطعم جوه يحيط بالشموع والهدوء,اي رومانسي ويجب عليك ان تحضر شخص واحد يشارك معك بالعشاء من ستختار ..؟

حبيبتى طبعا

السؤال الثاني

هتكون من غير اسم علشان تبقي مميزة
السؤال الثالث

مش عارف ممكن حاجات كتير

السؤال الرابع

غروب الشمس بحب اسرح فيه
سقوط المطر متعة التمشية
تغاريد الطيور بتنرفزنى وخصوصا لو انا مخنوق

السؤال الخامس
طبعا هتكون الهدية اللي مش ممكن حد هيقول عليه وحشة بوكيه ورد ومصحف

السؤال السادس
يبقي كله رومانسية وهيكون السنة كلها

السؤال السابع

انا بحب اسافر لوحدى واى حتة بلاد ربنا واسعة
السؤال الثامن

طبعا بفكر ف حبيبتى وف يومى ايه اللي حصل فيه غلط ولو زعلت حد بنوى اصالحه تانى يوم

السؤال التاسع

انا برسم اسهم ونجوم واشكال هندسية السعر مش عارف

السؤال العاشر
لا طبعا مش هقبل راسه و ايده علشان انا اصلا مش هسيبه من حضني
السؤال الحادي عشــر
الرومانسية كلها
الورد البلدى
الاحمر

السؤال الثاني عشــر
بدعى ربنا انه يوفقنى ف دراستى وانه يجمعنى بالنت اللي بحبها ف بيت واحد ويوفقنا مع بعض
http://img.photobucket.com/albums/v505/MCsam/33.gif[/COLOR][/FONT][/CENTER][/QUOTE]

semsema
12-08-2008, 12:40 PM
السؤال الاول أعطيت بطاقة دعوة للعشاء بمطعم جوه يحيط بالشموع والهدوء,اي رومانسي ويجب عليك ان تحضر شخص واحد يشارك معك بالعشاء من ستختار ..؟

حبيبي طبعا

الاحلام

اولا بالليل هفضل جمب حبيبي علشان اشوفه وهو نايم
بالنهار بقى هفضل على البحر وهزور اصحابى علشان اشوفهم فى حياتهم الطبيعيه من غير جو الكليه يعنى

غروب الشمس.... بحبه وبخاف منه
تغاريد الطيور.... الربيع
سقوط المطر.... حبيبي اصله بيحب يمشي فى المطر حتى لو انا هتغرق

ورد كتييييييييييييييييييييييييييييييييييييييير

اكيد رومانسي وكله حب وورد وكدة يعنى .............اكيد هيبقي حلو كتيييييييييييييير .....مدته بقى يبقى زى اى فصل عادى لانه لو طال هيفقد حلاوته وشوقنا ليه

لو مضايقه هسافر لوحدى لو كويسه هيبقى مع حبيبي

اولا حبيبي
ثانيا الدراسه ويومى كله بقى

قلوب وورود حمرا وروز وبيضا
ومجانا لكل الناس

هل اذا احببت أنسان من حبك له كل يوم ستقبل يده او رأسه, او ان هذا المبدأ مرفوض لديك..

اكيد طبعا

الورد يعنى الحب والاخلاص والرومانسية وكل حاجة حلوة
الورد البلدى بكل الوانه
طبيعتى حبت الورد امر الله بقى

طبعا حبيبي وبقعد ادعى ربنا انه يجمعنا فى بيت واحد بسرعه ومن غير عقد

Zooma
12-08-2008, 04:50 PM
موزتى طبعا يا جودى بتتكلمى فى ايه يعنى
:D:D:D:D

هى اكيد برضه

مافيش هعد اطير مع نفسى واشوف الدنيا عشان مش هعرف اخدها يعنى معايا

جمال الطبيعه .... احلى موسيقى ..... بالشتا :D:D:D:D:D:D:D:D

بوكيه ورد احمر وياريته تمر :D:D:D:D

مممممممممم صعب قوى يكون فصل كله حب بس اكيد هيكون كله حب وجمال وورد وصفاء ممكن اسبوع او 3 ايام بس

هى طبعا والبلد هتكون فرنسا

اه جدا وبفكر فى حاجات كتيرة الصراحه بس لو فى يوم قبلتها بيكون التفكير كله فيها :D:D

ططلب منك ترسم لوحة فنية (تشكيلية) من رموز أو كلمات أو زخارف وسوف يتم بعد رسمها ,بيعها في المزاد ماذا سترسم من شكل أو رمز...الخ وكم هو آخر سعر تطلب بهذه الوحةالفنية؟؟
ممممممممممممممم
قلب ومسكه صقر وطاير بيه بس هتكون بالرموز والحاجات دى كلها ايلى قولتيها
لو اتعرض عليا انى ابعها ماشى لانها هتكون فى دماغى يعنى لكن مش هروح من نفسى كده اعرضها
اومال انا رسمها ليه :D:D:D:D

اقبل ماقبلش ليه بس مش كل يوم يعنى

ورد احلى حاجه تعبر عن ايلى جوة اى شخص معرفش انواعه اصلا :D
ايلى شكله بيعجبنى بجيبه بس

لا الصراحه مش بفكر فى حاجه بس بحب اتفرج عليه
شكرا بجد يا جودى على الموضوع الحلو معلش بقى
جاى متأخر قوى