المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : نكت جامدة الى قالبوة ضعيف ميخشش

روميو الحب
04-13-2009, 11:20 AM
واحد غبي ركب العربية بالليل و لقى الدركسيون و الفرامل مسروقين ... فراح القسم وعمل محضر سرقة ... تانى يوم الصبح راح لاغى المحضر ليه؟؟؟؟؟؟؟؟ إكتشف انه كان راكب ورا...

واحد قابل صاحبه قاله بقي يا راجل اشوفك امبارح انت و المدام في البلكونة و متسلمش عليا؟؟؟؟؟ قال له لا و الله مش انا...

محشش .... سألوه ايه اصعب حاجة في الدنيا ؟؟ قالهم : اني أحدد السكسوكة وانا بآكل لبانة ...

واحد حب يوقف اتوبيس لكنه ماوقفش ... فجرى وراه لحد ما وصل البيت فقال لمراته افرحى النهارده انا وفرت جنية وربع .... فقالت له يا خيبتك مش كنت تجرى ورا تاكسى كنت وفرت 15 جنيه

واحد غبي كل الناس بتقول له يا حمار ، فقام في مرة قال لهم بلاش كلمة حمار دي سموني حاجة تانية فسموه جحش....فراح لمراته فرحان بيقول لها مش الناس خلاص سموني جحش .. قالت له وهي غضبانة.....اتنيل م انت بكره تكبر وتبقي حمار تاني...

مرة ولد شاف قطة فى الشارع قال لأخوه انا هاخد القطة دى اغسلها و اربيها.اخوه قاله لو غسلتها هتموت و سابه و مشى..... رجع بعد ساعتين لقى اخوه بيعيط وبيقوله القطه ماتت.... قاله مش قولتلك لو غسلتها هاتموت ، قاله ماماتتش و انا بغسلها .....ماتت و انا بعصرها ...

واحد اخنف واقع فى بئر مايه ...فمر علية واحد وكان اخنف برضه ، قالة اطنعك ...رد قالة ايوه طنعنى.... قال بتألس علي طيب مش حطنعك...

مسطول راح المحكمه القاضى بيسأله انت متجوز مين؟قاله متجوز واحده ست
القاضى:انت بتهرج هو فى حد بيتجوز واحد راجل
المسطول:اه اختى...

مرة واحد واقف قدام التلاجة بيفتح الباب بتاعها براحة
ويقفلة تانى جة صاحبة وقالة لية كدة قالة اموت واعرف مين بيطفى النور من جوة....

واحد بيسال صاحبه هو ايه الفرق بين تجارة الحشيش وتجارة عين شمس ؟ قام صاحبه قال تجارة عين شمس 4 سنين انما تجارة الحشيش اقلها 25 سنة...

مرة واحد سكران قابل واحد سودانى لابس جلابية بيضا قال انا اول مرة اشوف تلاجه موتورها فوق...

مرة 4 دخلوا يحيو فرح راح الاول نقط بخمسة جنية وضرب طلقة في الجو راح التاني منقط بعشرة جنية وضرب طلقتين في الجو راح التالت منقط بعشرين وضرب ثلاثة طلقات في الجو جه ابوهم وحب يعمل مجاملة نقط بمائة جنية ورمي قنبلة علي الفرح...

ونختمها مع اجمد النكت وهتعجبكم اوى اوى

طيارة هاتقع علشان الوزن تقيل ممكن تلاته من الركاب يضحوا بنفسهم علشان الباقى يعيش قام الامريكى وفتح الباب وقال امريكا رمز الحريه ورمى نفسه قام بعده الفرنساوى وقال فرنسا رمز التضحيه ورمى نفسه قام الصعيدى بعدهم وفتح الباب وقال مصر رمز الفهلوة ....... وراح رامى المضيفه....

ويارب تكون النكت دى عاجبتكم وان شاء الله يكون فى جديد على طول

الورده البيضاء
04-13-2009, 03:53 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه هههههههه
بجد تسلم ايديك
حلوين اوى دانا بيتريقو علية فى البيت من كتر الضحك ههههههههههه فاكرنى اتجننت عشان بضحك
ههههههههه

alaa eid
04-13-2009, 04:01 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
ايه الجمال ده الله ينور يا روميو عايزة المزيد ان شاء الله
تسلم ايدك

جوليت الحب
04-13-2009, 08:32 PM
والله يا استاذ روميو كدا احنا بنقطع على بعض خلى بالك ها وانا مش بحب كدا هههههههههههههههههه هى نكت رخمة اكيد وانا كتبتها قبل كدا بس يلا مش مهم بقى انت الصغير مش مهم ههههههههههههههه

روميو الحب
04-13-2009, 10:51 PM
والله مرسى للردود الجميلة دى وان شاء الله اجيب تانى
ملحوظة يا جوليت الشاطر الى يضحك فى الاخر وانا عارف مين الى هيضحك

جيجى
07-03-2009, 01:33 PM
ههههههههههههههههههههههههه بجد الموضؤع
جميل جدا يا روميؤ تسلم ايدك

الدلوعة
07-04-2009, 01:44 AM
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
بجد تحفة اوى يا روميو