المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اخر اخبار النكت

روميو الحب
04-13-2009, 11:55 PM
دى النكت الجديدة يارب تعجبكم

واحد متجوز وقاعد في البيت وبيبص كتير في عقد الزواج، مراته قالت له: "بتبص في عقد الزواج ليه يا حبيبي؟" قالها: "بأبحث عن تاريخ إنتهاء العقد".

واحد نشر في زاوية اعلانات: مطلوب زوجة !!! ثاني يوم جاله 100 رد فيهم نفس الاجابة : تاخد مراتي ؟؟

واحد قاعد في أمان الله بيقرا المجلة ، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة فوق دماغه .. طررررراخ!!!
الزوج: "فيه ايه يا بنت الحلال؟ ليه كدا ؟؟؟"
الزوجة : "ايه الورقه اللي في جيب بدلتك ومكتوب عليها "سوسو"؟
الزوج: "يا بنت الحلال" ده اسم الحصان اللي بنشجعه في السباق!"
الزوجه صدقته وراحت لحالها .. بعد اسبوع، الزوج قاعد في أمان الله يقرا المجلة ، وفجأة جت مراته وضربته بغطا الحلة على راسه !!
الزوج: "خير يا بنت الحلال في ايه تاني؟؟"
الزوجة:"حصانك على التليفون" .

مدرس رياضيات اتجوز مدرسة رياضيات خلفوا ولد شبه منحرف وبنت دايره على حل شعرها..

مرة دكتور دخل غرفة في مستشفى المجانين لقي واحد بيخبط دماغة في الحيط , سأل الممرضة ماله ده ؟
قالت أصله كان بيحب وحدة ومتجوزهاش .. فدخل الدكتور الغرفة الي بعدها لقي واحد بيضرب نفسه بالشبشب ,
قالها وده ماله ؟ قالتله أصل ده الي اتجوزها.

وحدة وحشة أوي بتقول لجوزها: يا رااااجل مش تصلح شباك الحمام عشان وأنا بستحمه الجيران مايشوفنيش. قالها : خليهم يشوفوكي عشان يصلحوه على حسابهم...

مره واحد بلديتنا لقى خاتم سليمان جه يدعكه فعص العفريت

عملوا مسابقة لتعجيز الكمبيوتر كل ما حد يسأله سؤال يجاوب عليه فى اقل من دقيقة جه واحد بلدياتنا حط ورقة فيها السؤال بتاعه الكمبيوتر اتحرق وطلع دخان قالوا له : سؤالك كان ايه بلدياتنا : جلت له ابو جردان جبل ما يخلف جردان كان اسمه ايه؟

واحد بلديتنا خلع العمة فقد الذاكرة

عشرة صعايدة بيتعلموا ربط الكرافتات تسعة ماتوا وواحد فى حالة حرجة

واحد رخم وقع قال احسن....

واحد رخم جداً دخل السينمــا مالقاش فيهــا غير واحد بس قعد وراه ..وقال له لو سمحت راسك علشان مش شايف

جماعة بيحششوا ... فجت كبسه... كل واحد اسـتخبه في شوال جه الظابط ضرب الشوال الاول برجله خرج واحد منهم و اعد يكاكي وعمل نفسه فرخه ضرب التاني خرج واعد يدن وعمل نفسه ديك ضرب التالت مخرجش ضربه تاني مخرجش ضربه جامد المره دي خرج وقال له شوال بطاطس بطاااااااطس انت مابتفهمش

مسطول لابس جزمة ، فردة بيضة والتانية سوده .... قابله مسطول تاني وقاله: "ايه ياواد الجزمه الشيك دي. راح المسطول الاولاني حط رجل علي رجل وقاله: وشرفك إنت.. عندي جوز جزم تاني فى البيت شبهه بالظبت

مره كان في اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا فا واحد بيقول للتاني انا شايفك اتنين فالتاني بيقولوا لا انا الي شايفك تلاته فقالوا الاول لا انا الي شايفك اتنين المهم قالوا خلاص احنا نروح لشيح المساطيل فقال خلاص نروح لشيخ المساطيل فراحوا وعرضوا عليه المشكله. فقالهم خلاص اصحاب المشكله يقعدوا على جنب والباقي ده كولوا يروح

فار محشش قال : كل القطط تحت جزمتى لقى وراه قط اسود قال الا ابو سمره حبيبى

مرة اتنين مساطيل قاعدين فالاول بيقول للتاني هو النهاردة السبت ولا الاحد قام التاني قائل له لا الاتنين ....قام الاول قاله.... جايين مع بعض

واحد مسطول بيسال صاحبه المسطول ايه اسماء اخوتك الشباب؟ قاله:كلهم محسن الا ادهم اسمه لؤى

واحد سكران كان بيعاكس وحدة وحشةاوي بالليل فكان بيقول لها يا وحشة يا وحشة راحت ملتفتة ليه وقالت له يا سكران راح قايل لها طب انا سكران حفوء بكرة وانتي

واحد سكران اتصل على مصر للطيران بيسأل الرحله من القاهره للندن هاتخد اد ايه فرد عليه الاستعلامات وقاله ثانيه قاله السكران طب شكرا

واحد سكران اتصل على مصر للطيران بيسأل الرحله من القاهره للندن هاتخد اد ايه فرد عليه الاستعلامات وقاله ثانيه قاله السكران طب شكرا

مرة فار سكران على الاخر شافة قط جعان جرى وراة فعدت عربية بسرعة فرمت القط.. والفار اغم علية ولما فاق وشاف القط مفروم قال (يووة هو انا كل ما اسكر اعملى مصيبة)

مرة واحد مسطول وقف تاكسي كان سواقه برده مسطول قاله تاخد كام وتوديني فين قاله هات اللي تجيبه وانزل هنا

وهنا خلصت النكت دى استنونى مع نكت جديدة واتمنى تكون عجبيتكوم يارب

abdoitthad
04-14-2009, 02:44 AM
هههههههههههههههههههههه

نكت جامده شكرا ليك

Marwa Mahmoud
04-14-2009, 08:47 AM
ههههههههههههههههههههه

حلوين اوى

جوليت الحب
04-22-2009, 02:44 PM
بجد نكت جامده اوى بس وعظمها كنت عارفاها بس حلوين اوى
ميرسى اوى ياروميو انت بجد دمك خفيف اوى وعسوله جدا ......

روميو الحب
04-22-2009, 10:54 PM
بجد مرسى ليكى يا جوليت وشكرا لكل الى ردو على الموضوع

البحيرى
04-23-2009, 12:59 AM
نكت تعتبر حلوة

روميو الحب
04-23-2009, 10:07 PM
شكرا لردك والحمد لله انها تعتبر حلوة