المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عتاب الحب الجميل

جوليت الحب
04-13-2009, 11:58 PM
فى الاول بحبك وفى الاخر بحبك ومقدرش اعيش ابدا من غيرك مقدرش اعيش ولا ثانية من غير ما يدق قلبى وانت عارف كدا
عارف انى عايشة عشانك بنام وبصحى عشانك بيدق قلبى كتير عشانك لكن فى كل دقة يدقها قلبى انت بتبعد عنى ............انت بتعند لية معايا ؟ علشان عارف انى بحبك ؟ عشان كدا بتتكبر وبتتقل علية ؟.طب لية كل دا ؟ لية متفكرش فية شوية زى ما بفكر فيك ............ انت لية مش حاسس بيه ولا يمكن مش عاوز تحس بية ؟
فى كل مرة اقول خلاص انا تعبت واقول هبعد عنك لكن قلبى يقولى انا مقدرش لو كنتى تقدرى اعملى كدا ارجع اقول له انا مقدرش ابعد عنة ونرجع تانى ........... احنا الاتنين زى ما كنا عاشقين .............. ومشتاقين ................ وهايمنين فى حنيتك ونتمنى ترضى بقى علينا او تقرب مننا ......... او تعدى من جنبنا ............. كفاية علينا كدا
هو الحب لية مش عاوز يقرب لينا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

روميو الحب
04-14-2009, 12:02 AM
بجد قد اية الكلام دة جميل وقد اية الحب جميل وقد اية بجد الواحد ممكن يبكى لما حبيبوة يكون زعلان منوة وياريت كلام من دة كتير علشان الناس الحبيبة

جوليت الحب
04-14-2009, 12:05 AM
الاول ميرسى يا روميو على كلامك دة وانا كنت عارفة انك اول واحد هتقرا الكلام بتاعى بس انا هنا بعاتب الحب مش الحبيب لان هنا الحب مش عاوز يقرب منى ولا نا ولا قلبى فبعتبة وبقولة لية مش عاوز تقرب منى يا رب تكون فهمت كلامى واكيد يا حبيبى هكتب للحبيبة متقلقش يا جميل

روميو الحب
04-14-2009, 12:15 AM
بس انا بيتهيئلى انك تعاتبى الحب دة مش صح الحب مش بيعمل حجاة وحشة لحد بس الغلط فى الى بيحبو بعض مش الحب نفسوة والحب مش حاجة سهلة ان الواحد يوصلو بسرعة ومرسى اوى انك عارفة انى اول واحد هرد

جوليت الحب
04-14-2009, 12:47 AM
اوقات كتير بتحس انك عاوز تصرخ باعلى صوت والكون كلة يسمعك
عاوز تقول حاجة يبقى ليها صدى كبير اوى
فتخيل بقى لو حد طلب منك انك تصرخ بصوت عالى بكلمة او بكلمتين اصرخ والكون كلة يسمعك
هتقول اية ؟
ويا ريت كل حد يدخل يرد على الموضوع بكل صراحة وانا مستنية ردودكوا بجد

alaa eid
04-14-2009, 12:57 AM
انا هاصرخ اقول بحبك لو كان في الجو الرومانسي ده
بس موضوع جمييييييييييييييل جدااااااااااا يا جوليت
تسلمي يا قمر

pretty angel
04-14-2009, 02:26 AM
كلامك حلو اوى اوى يا جوليت

فهمته اول ما قراته وكتييييييير بعمل كده

يعنى مش لوحدك

شكرااااااا ليكى على موضوعاتك الجامده ديه

روميو الحب
04-14-2009, 08:14 AM
بجد دى فرصة بيتمناها اى شخص ويمكن صعب انوة يحدد ممكن يقول اية بس لو انا الى هصرخ اكيد هيكون الكلام لحبيبتى وقولها بحبك اوى ولو حد مش بيحب ممكن يقول نفسى الاقى حبيب ولو حد زعلان على حد مات ممكن يقول يالهوى

Marwa Mahmoud
04-14-2009, 09:05 AM
كلام جميل جدااا

تسلمى يا قمر

samomran
04-14-2009, 01:42 PM
كلام جميــــــــــــــــــــــــــــــل جداا يا برنسيسه

جوليت الحب
04-14-2009, 03:19 PM
متشكرة اوى على كل واحد كتب كلمة جميلة عن الموضوع دة