المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : نكته ممكن أحصل ابطالها بس ولا يهمكم اضحكوا .........

Mahro
10-03-2008, 11:45 PM
كان الرئيس في زيارة لمدرسة ثانوية وفي نهاية الزيارة طلب منه الناظر ان يتكرم بعمل لقاء مفتوح مع الطلبه على غرار مع يحدث مع شباب الجامعات . ووافق الرئيس .. وبدأ اللقاء

قام أحد الطلاب وقال :

سيادة الرئيس .. ابنكم الطالب محمود عبدالغفار .. عندي ثلاثة أسئلة أرجو أن يتسع صدر سعادتكم للإجابة عليها

الريس قال له : اتفضل

سيدي الرئيس

سؤالي الأول : لماذا تأثر القطاع الخاص بالحالة الإقتصادية تأثراً سلبياً بينما شركات ابنكم الله يحفظه تزداد أرباحها في نفس الظروف؟

سؤالي الثاني : لماذا تصرون على الإحتفاظ بالوزير فلان وأنتم تعلمون جيداً بأنه ليس الشخص المناسب لتولي الوزاره؟؟

سؤالي الثالث : هل حقاً سيتولى ابنكم رئاسة الدولة بعد عمركم المديد ان شاء الله؟

الريس قال له : اتفضل .. ًشكرا

وفي اللحظه دي رن جرس الفسحه فالريس بقلبه الكبير قال لهم : اطلعوا دلوقتي اقضوا فسحتكم ونكمل بعد الفسحه ان شاء الله

بعد الفسحه

طالب تاني قام وقف وقال : سيدي الرئيس .. ابنكم الطالب سعيد متولي .. عندي خمسة أسئلة أرجو أن يتسع صدر سعادتكم للإجابة عليها

الريس قال له : اتفضل

سيدي الرئيس

سؤالي الأول : لماذا تأثر القطاع الخاص بالحالة الإقتصادية تأثراً سلبياً بينما شركات ابنكم الله يحفظه تزداد أرباحها في نفس الظروف؟

سؤالي الثاني : لماذا تصرون على الإحتفاظ بالوزير فلان وأنتم تعلمون جيداً بأنه ليس الشخص المناسب لتولي الوزاره؟

سؤالي الثالث : هل حقاً سيتولى ابنكم رئاسة الدولة بعد عمركم المديد ان شاء الله؟

سؤالي الرابع : لماذا دق جرس الفسحه قبل موعدها بساعة ونصف؟

سؤالي الخامس : أين زميلنا محمود عبدالغفار؟؟؟؟

يارب تكون عجبتكم

Rania Ismail
10-04-2008, 12:05 AM
حلوه يا حليم
السؤال بقى هل سيبقى حليم معانا فى المنتدى ولا حيحصل زميلنا محمود عبد الغفار ؟

احمد حسن
10-04-2008, 09:29 AM
جميلة جدا
ربنا يستر عليك وميكنش جرس الفسحة ضرب عندك انت كمان

Rania Ismail
10-04-2008, 10:17 AM
سوووووووورى يا حوده ومعلش يا مان العتب على النظر كنت بحسبك الواد حليم اصله مغلبنى

mohamed-gohar
10-06-2008, 11:50 AM
حلوووووووووووووووووووووووووة

Mahro
10-06-2008, 01:52 PM
يارب تكون عجبتكم وعلى فكره يا احمد احنا معندناش جرس احنا عندنا بروووووووووجى عارفه

mohamed-gohar
10-06-2008, 03:33 PM
وانت في معسكر ولا ايه

AYMAN GAMAL
10-06-2008, 03:36 PM
هههههههههههههههههههههههههههههههه

اوعى تحصلهم و تبقى انت اليؤال السادس

Mahro
10-06-2008, 04:20 PM
اه معسكر يا كابتن ومش اى معسكر ده لواء الوحدات الخاصه ربنا ما يوريك (شوفت إيلات) يعنى المارينز وبعدين ربنا يستر وتقفل على السادس بس ده كل واحد كتب رد دخل اللسته هههههههههههههههههه

mohamed-gohar
10-06-2008, 04:31 PM
ياه عملوها الوحوش يارتني كنت معاهم

احمد حسن
10-06-2008, 04:32 PM
هانت يحودة كلها كام شهر وتخلص
وبعدين حد قاللك تبقى من مواليد 1/1
دى دفعتنا مخدتش غيرها

Mahro
10-06-2008, 07:26 PM
اهوه بقى حظى كده وعلى فكره مؤمن الطويل ده فاكره كان معايا وهشام واسلام هولاكو كان فى السرير الى جنبى ههههه كل دول 1/1