المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : لماذا المساحة

برجل
06-02-2009, 09:13 PM
لماذا المساحة .................................................. ..............؟؟؟؟؟

السوال ده قعدت اساله لنفسى كتير لدرجة انى زهقت ليه احنا عايزين المساحة وياترى عايزين تدخلوها بضغط من الاخرين ولا حبا فى المجال ده
اتمنى يكون حبا فيها
انا مستنى روددككم عشان ارتاح ؟
كيمو تانية جغرافيا

mesa7a3
06-03-2009, 12:19 AM
شكرا ليك على الموضوع يا كيمو

وانا بالنسبالى المساحة دى تعنى الكتيير ليا وحاطت عليها امال كبيرة مش عسمح ان شاء الله انها تختفى

وعسعى وراها حتى لو لم اوفق فى هذا العام فى دخولها فلا مشكلة طالما انى ساتلقى علم مساعد لها

وساضعها امامى حتى اتخرج لادخلها بعقل ذاخر بالعلم بعد ان اكون جمعت بين علمين جديرين بالحترام و التقدير و مناسب لى

تحياتى لك يا كيمو ودمت بود / اخوك عمرو

surveyedu
06-03-2009, 12:35 AM
ليس المساحه كل شىء ( المساحه لوحدها متاكلش عيش ) أنا شايف ان في نظم المعلومات هيكون ليها دور اهم

mesa7a3
06-03-2009, 01:04 AM
ليس المساحه كل شىء ( المساحه لوحدها متاكلش عيش ) أنا شايف ان في نظم المعلومات هيكون ليها دور اهم
متأكلش عيش ممكن فى مصر لكن فى الخارج تاكل دهب اكيد ان شاء الله

برجل
06-04-2009, 09:06 AM
شكرا ليك على الموضوع يا كيمو

وانا بالنسبالى المساحة دى تعنى الكتيير ليا وحاطت عليها امال كبيرة مش عسمح ان شاء الله انها تختفى

وعسعى وراها حتى لو لم اوفق فى هذا العام فى دخولها فلا مشكلة طالما انى ساتلقى علم مساعد لها

وساضعها امامى حتى اتخرج لادخلها بعقل ذاخر بالعلم بعد ان اكون جمعت بين علمين جديرين بالحترام و التقدير و مناسب لى

تحياتى لك يا كيمو ودمت بود / اخوك عمرو

شكرا ياعمرو انا فعلا نفسى نكون كلنا لينا هدف ونسعى بكل جهدنا عشان نحققه

برجل
06-04-2009, 09:09 AM

شكرا على مرورك اخى الكريم بس المهم يكون الواحد ناجح فى مجاله