المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : اكتر حاجه محرجه في حياتك

MoStAfA MaHeMoD
06-15-2009, 11:32 AM
طبعا اجمل حاجه الاعتراف ب الاخطاء كل واحد و واحده يقول اصعبموقف حصل ليهم في الحياه
في المدرسه
في البيت
في الكليه
في الشارع
في اي مكان

وانا مثلا هفتتح الموضوع واقول موقف حصليد

بس بشرط يكون اكتر موضوع كان فيه احراج

MoStAfA MaHeMoD
06-15-2009, 11:36 AM
انا مره كنت انا وواحد صاحبي ومعنا بنتين صحابنا وماشيين في الشارع عادي يعني اتفجئنا بكلبين بيجروا علينا بسرعه قمنا انا وصاحبي سبنا البنتين دول وطلعنا نجري ومن سعتها مشفناهمش تاني ده فعلا كان اكتر موقف احرجني في حياتي مع الجنس الناعم

alaa eid
06-16-2009, 06:53 PM
موضوع جميل
تسلم ايدك
بس مش فاكرة بصراحة دلوقتي

magdysa3ed
06-23-2009, 10:41 PM
فكره الموضوع جامده اوى

yousef
06-23-2009, 11:36 PM
فكره الموضوع حلوه وانا مش شايف حد بيقول اي حاجه
بس انا بقي هقول كنت جايب العائله عندي وصحابي يتفرجوا علي اول ماتش ليا وانا كابتن للفريق الماتش ده كان اغرب حاجه في حياتي اطرد وعملت بلن (طبعا علينا) والمحرج بقا بعد الهيصه والدوشه اللي عملتها علشان الناس تيجي تتفرج عليا حصل معايا زي ما حصل مع جاتوزو في ماتش مصر ههههههههههههههه وياريت الناس ماتكنش عارفه ايه اللي حصل انا مش عارف ده ينفع يتقال ولا لا بس انا قررت اقول المشكله ان كان في ناس مهمه ماكنتش عايزهم يشوفوا المنظر :eek: ده وطبعا اتفرج علي الكلام طول السكه
الموضوع كان مات خلاص بس في 2008 رجع تاني وانا بتفرج مع صحابي علي مصر وكوت ايفوار في غانا(يايا توريه) وبرضه في ماتش ايطاليا كنت بتفرج معاهم وهاتك ياتاليس عليا هما مش نسينهالي علشان كده قررت اتفرج علي الماتشات في بيتنا ولو عجبني اتفرج علي الاعاده معاهم :D

دي اعتقد اكتر حاجه محرجه حصلت ليا ولو افتكرت حاجه تاني هقولك ومش هنكسف :cool: