المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : عايز تعرف بتحب بجد ولا لا ادخل هنا يلا بسرعه.........

MoStAfA MaHeMoD
06-21-2009, 12:06 PM
اكبر وهم في الدنيا الحب كل الناس بتدور عنه وتعيشه بس مش بتحسه بيبقي عايش الحاله ديه عشان نفسه يعشها نفسه يقول بحبك وتتقاله بحبك نفسه يحس ان في حد في حياته حد مهتم بيه وبيسال عنه لكن فين احساسه بيه فين حبه ليه فين معني كلمه بحبك الي بتتقال اكتر من مليون مرة في اليوم مش عارف لانه عمره ماسال نفسه عمره ما فكر انه يضحي انه يدي كل الي بيفكر فيه انه ياخد وبس انه يعيش الحاله ديه سوال والكل يجاوب عليه مستعد تعمل ايه عشان حبيبك....؟ جاوب من قلبك بالي حاسه ومتاكد انك هتعمله عشانه ماتقولش زي مابيتقال مستعد افديه بعمري لانك وقتها هتفكر في نفسك ومش فيه عارف ليه ..................؟ لانك بتقولها بلسانك ومش بقلبك لانك متعود ان دة بيكون الجواب الطبيعي ع السوال دة لكن انت حاسه متاكد منه لا من سوالي دة هتعرف اذا كنت بتحب بجد ولا لا بس خلي قلبك وعقلك مع بعض وفكر وحاول تكون صريح مع نفسك يعني لو زعلان منك ممكن تعمل ايه عشان تصلحه .........؟ لو حاسس انه هيضيع منك هتعمل ايه عشان تحافظ عليه .........؟ هتعمل ايه عشان تخليه دايما مبسوط........؟ هتقدر تجاوب ع الاسئله دية هتقدر تنفذ اجابتك ولا هتكون كلام وخلاص انا عايزة اجابه من قلبك اجابه انت واثق انك هتقدر تعملها ماسي

marwa
06-21-2009, 12:20 PM
بجد موضوع متميز وجمييييييييييييييييييييييييييييييييل اوى تسلم ايدك وعندك حق عمر الحب مايكون كلمةفقط لالالالالالالالالالالاالحب ده له معانى كتيرة اوى وافعال اهم من الكلام والانسان اللى بيحب هو اللى بيضحى عشان حبيبه بكل شئ ويكون عايز يجيب لحبيبه نجمة من السما عشان يسعد اللى بيحبه ويخليه مبسوط وشكرا مرة تانية على الوضوع

hany ghost
06-21-2009, 01:40 PM
بجد موضوعك حلو جداا بس انا ليه تعليق صغير...انا شايف ان الكلام ده ينظبق ع حلات معينه من الحب يعنى حاسس انه مش كل الحب كده لو كان الحب كده بجدكان زمانه مع مرور الوقت بيختفى لانه بيقل فى نظر الناس كانه شعور متعودين عليه وخلاص يعنى مش فيه متعة الاحساس بالحب...بس بجد يا جماعه الحب اللى بجد والحقيقى لو جالكم فى وقتوحسيتوا بيه بجد انتم عمركم ابدا ما هتفكروا فى الكلام ده ....وقبل ما يكمل حد سؤاله ليكم انت ممكن تعمل ايه علشان حبيبك؟ انت هتجاوبه ومن غير تفكير ..بجد ده عن تجربه وفعلا يا جماعه انا بحبها مووت وممكن اعمل اى حاجه علشانها ومن غير تفكيير...
يارب يكون راى مازعلش حد وميرسى تانى ع الموضوع.

alaa eid
06-21-2009, 08:20 PM
مووضوع جمييييييييييل جدا جدا بشكرك عليه خاااااالص والحب فعلا عمره ما كان شوية كلام او كلمة بحبك الحب احاسيس ومشاعر وحاجات ارقي من كده بكتييييييير فعمر الواحد ما يقدر يعبر عنها بالكلام لازم يكون فيه فعل مش ااي كلام وخلاص وفي الاخر ما يحصل اي حاجة وزي ما قال هاني لو حد سالك انت ممكن تعمل ايه علشان حبيبك انه هايضحي بكل ما يملك وبصراحة في كلام كتير

ارجو ان تتقبل مروري

وشكرا جزيلا لك

emu
06-21-2009, 09:19 PM
الحب نبضات تتسارع كالبرق واحساس غريب يشعربه الانسان

شكرا ليا جدا علي الموضوع الجميل ده
حقيقي كلامه بيمس القلب

MOHAMAD ELSAADANY
06-21-2009, 11:19 PM
شكرا ليك على الموضوع الرائع ده
فعلا الحب ليس عاده نفعلها لكى نشغل وقتنا
ولكن الحب احساس ومشاركة وتضحية من الطرفين من اجل البقاء والاستمرار
وفعلا اننا نقول كل شويه كلمة بحبك وحبيبى بس علشان بقيت عادة بتتقال وخلاص
لكن الحب لازم يكون افعال واثبات للذات مش كلام وخلاص
شكرا ليك مره تانية

الدلوعة
06-22-2009, 03:17 AM
بص انا مش حقولك انى اعمل المستحيل عشان الى بحبه عشان لو فى حاجة ينفع تتعمل مكنش حيبقى اسمها مستحيل انا بس ححاول قدر الامكان انى اسعده ومتعبهوش او ازعله فى حاجات تافهة ملهاش لازمة و ممكن نحاول قدر الامكان اننا نسمع لبعض وميبقاش فى عند ونضحى عشان نريح بعض و نحافظ على بعض عشان الحب يستاهل ان الواحد يضحى

ALY ELSAYED
06-22-2009, 03:30 AM
الحب وهم

والزوجه حلم

والحرام دا سهل

بيسيب اثر

بالمختصر اصبر ومصيرها تتعدل

سيرفيورا
07-18-2009, 09:44 PM
موضوع جميل بجد

سيرفيورا
07-18-2009, 09:46 PM
موضوع حلو وجميل والله

Soma
07-19-2009, 08:12 AM
الموضوع جميل جدا بس الحب احساس حلو ومش سهل انك تحس بيه مع اى حد غير لما تكون فعلا بتحبه والاسئلة دى اجابتها حتبقى فعل وقتها وساعتها اصلا حتلاقى نفسك بتضحى وتحاول تسعد شريك او شريكة حياتك وتسمع كلامه بالرغم انك فى العادى مش بتسمع كلام حد وبتبقى مستعد فعلا تعمل اى حاجة تسعده
ميرسى جداااااااا ليك

سانتا مونى عضوه رايقه
07-31-2009, 08:19 PM
ميرسى عالموضوع الجميل ده

بجد والله موضوع جميل جدااااااااا

تقبلو مرورى

rosy
08-03-2009, 11:40 PM
يعني اكيد اللي بيحب ممكن يعمل اي حاجه عشان حبيبه
يضحي بأي حاجه
احاول ابعد عن اي حاجه بيكرها الحبيب
واحاول اعمل اي حاجه بتفرحه عشان يفرح