المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : سؤال للكل : اية هى الحاجة الى انت بتتمناها وبتحلم بيها

روميو الحب
07-11-2009, 02:53 PM
الموضوع دة بسيط جدا بس انا حبيت اشوف اية ردكم علية!!!!!!!!!!!!!!!!!!

لو الموضوع عجبكم ردو علية
كل واحد جواه طفل صغير بيحلم بحاجة اية هى الحاجة الى انت بتتمناها وبتحلم بيها
مفيش انسان مش نفسو فى يحاجة كل انسان بيحلم بحاجة

مروة على
07-14-2009, 08:36 PM
الموضوع جميل جد يا روميو انا بقى لما كنت صغيرة كان نفسى اعيش فى فيلا والهبل ده بقى بس دلوقتى نفسى ادخل مساحة وافرح بابا وماما ده الحلم اللى بحاول احققه انما نفسى بقى انى اتعامل مع الناس من غير ماخد حزرى من كل واحد نفسى الناس تبقى بتحب بعضهم بجد مش مجاملات نفسى احس ان فعلا اللى بيحبونى بيحبونى بجد مش بيفهمونى كده وخلاص بجد احنا لو حبينا بعض وخفنا على بعض الحياة هتبقى جميلة انا بزعل اوى لما الاقى حوادث ومش اى حوادث لأ دى بقت كلها قتل وبسأل نفس السؤال كل يوم ومش لاقية اجابة العيب فى مين وليه الناس بقت كده بقينا بنقتل فى بعض عشان فلوس وعشان حاجات تفهة ربنا يهدينا يارب واسفة على الاطالة

S2AH
07-14-2009, 09:34 PM
الاول بشكرك على الموضوع الجميل دة يا روميو
وانا صغيرة كان نفسى اطلع ظابط شرطة مع انى بنت بس كنت بقولهم هتشوفو هبقى اية والبس بدلة الظابط
ولغاية دلوقتى واللة نفسى بس خلاص راحت عليا
نفسى ارجع طفلة تانى محدش هيمسك عليا اى تصرف غير دلوقتى لازم تعمل حساب الناس لو هتعمل اى حاجة عادية الناس كلها بتعملها .
وكمان نفسى مفهمش اى حاجة حوليا زى الاطفال[/SIZE]

حسناء
07-14-2009, 11:13 PM
الموضوع جميل جدا ويارب يحقق احلامنا جميعا يعني نفسي ربنا يكرمني وانجح وبعد الانتهاء من الدراسه اشتغل واحضر ماجستير ودكتوراه ونفسي ادرس مجالات كتير مرتبطه بالتنميه واداره الاعمال والموارد البشريه الي جانب الاعمال المساحيه ونفسي ازور مكه واحج ونفسي ابني مسجد ودار للايتام باختصار نفسي ابقي عضو عامل في المجتمع واوصل لمكانه علميه راقيه وفي نفس الوقت ابقي مثال الانسان المسلم المحب لدينه واحقق الرساله اللي ربنا خلقني ليها

sweet girl
07-15-2009, 01:13 AM
ان نفسى ارتااااااااااااااااااااااااااااح

شكرا ليك

S2AH
07-15-2009, 01:46 PM
هترتااااااااااااااااااااااااااحى ان شاء اللة

sweet girl
07-15-2009, 11:24 PM
هترتااااااااااااااااااااااااااحى ان شاء اللة

يا رب يا ساره لانى فعلا مبقتش قادره

شكرا يا روميو على الموضوع الجميل ده

S2AH
07-16-2009, 12:36 AM
متخافيش واللة هيحصل كل خير
وبعدين لازم تصبرى شوية عارفة انة صعب بس مفيش غير كدة

روميو الحب
07-17-2009, 10:58 PM
رورى بجد مفيش اطاله ولا حاجه بجد حلمك جميل اوى ويارب يتحقق وبجد ردك جميل اوى اوى

روميو الحب
07-17-2009, 11:04 PM
الاول بشكرك على الموضوع الجميل دة يا روميو
وانا صغيرة كان نفسى اطلع ظابط شرطة مع انى بنت بس كنت بقولهم هتشوفو هبقى اية والبس بدلة الظابط
ولغاية دلوقتى واللة نفسى بس خلاص راحت عليا
نفسى ارجع طفلة تانى محدش هيمسك عليا اى تصرف غير دلوقتى لازم تعمل حساب الناس لو هتعمل اى حاجة عادية الناس كلها بتعملها .
وكمان نفسى مفهمش اى حاجة حوليا زى الاطفال

بجد حلمك ممتع اوى اوى بس اكيد صعب يتحقق بس حاولى تفكرى فى الحجات الحلوة الى انتى عيشاها دلوقتى والحمد لله ان الموضوع عجبك

روميو الحب
07-17-2009, 11:05 PM
بجد يا حسناء حلمك جميل اوى اوى ويارب يتحقق وتبقى عضو نشط فى المجتمع وتبقى حاجه كويسه اوى وبجد شكرا اوى لردك على الموضوع

روميو الحب
07-17-2009, 11:08 PM
بجد يا حسناء حلمك جميل اوى اوى ويارب يتحقق وتبقى عضو نشط فى المجتمع وتبقى حاجه كويسه اوى وبجد شكرا اوى لردك على الموضوع

روميو الحب
07-17-2009, 11:09 PM
شكرا يا سويت جيرل على ردك على الموضوع ويارب يكون عجبك

جوليت الحب
07-17-2009, 11:14 PM
موضوع هايل بجد يا روميو ودا مش غريب عليك بجد انا بقى يا بحس انى طفله اوى بتلاقيتى بضحكى بس الطفلة الى جوايا بتكبر وبتتعلم من الى حواليها ودا بيخلينى انى اتغير من المظاهر لكن بفضل زى ماانا من جوايا وانا بتمناه ان الى جوالياه يفضلوا يحبونى ومش يزعلوا منى وانى افضل سعيده فى حياتى واحقق كل الى بتمناه عشان بتمنى كتيييييير اوى يا رب يحققى كل الى انا عوزاة ان شاء الله وافضل اسعد الى بحبهم من كل قلبى ان شاء الله معلش بقى طولت عليك بس لو فضلت اتكلم من هنا لبكرة مش هيخلص الى جوايا بجد شكرا ليك يا احلى روميو :rolleyes:

روميو الحب
07-18-2009, 12:03 AM
ربنا يخليكى يا احلى جوليت وشكرا على الرد الجميل دة وبجد انتى مش طولتى ولا حاجه وانا عارف ان كل واحد جواه احلام كتير نفسوة يحققها ربنا يكرمنا كلنا ونحقق كل احلامنا