المساعد الشخصي الرقمي

مشاهدة النسخة كاملة : ايه هو مرضك النفسى يا ترى .............؟؟؟؟؟؟؟؟

جوليت الحب
07-22-2009, 10:56 PM
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

عاملين ايه يارب تكونو بخير ديـــــــــما

اخش بالموضوع

عارفين ان كل واحد فينا عنده مرض والمرض ده نفسي

يعنى ايه عنده مرض نفسي؟

انا افهمكو

يعنى اى حاجه بتحبها او عاده بتمارسها بحياتك اليوميه كل يوم

او مثلا لما بتحب انسان صحبك. صحبتك. حبيبك .حبيبتك . او اى حد مقرب ليك ومهووس بى ومتعلق بى

ومش قادر تسيبه وديما متابع اخباره

ده بقى يبقى مرض نفسي بس المرض ده مش مؤذى ولا مطلوب مننا ندور ع علاج عشان نخلص

منه .. بالعكس انا شايفه دى حاجه حلوه وموجوده عند اى انسان

وطبعا واكيــــــد دى حاجه عاديه وايجابيه ومش غلط

يلا كل واحد يقولنا ايه هو مرضه النفسي

وانا كمان اهو هبدا مرضى النفسى هو انى بجد بحب الرومانسية اووووووووووووووووووووووووووووووووووووووى ودلوقتى الحزن ههههههههههه انا مستنية ردكوا اية على الموضوع دا مش عاوزة حد يدخل يقرا الموضوع وخلاص يعنى كل واحد يجاوب ويقول اية رايه فى الموضوع ولو هو مهووس يبقى مهوس بيه وانا مستنياكوا

برجل
07-23-2009, 11:52 AM
مرضى النفسى ان فى وحدة بتحبنى وانا مش حاسس بيها وحاسس انى ظلمها ومش عارف اصرحها بالحقيقة

الورده البيضاء
07-23-2009, 12:36 PM
موضوع جميل جدا ياجولى
بجد حلو اوى
تسلم ايدك
انا حياتى عادية جدااااااااامش مهووسة بحاجة معينة دلوقتى

جوليت الحب
07-23-2009, 12:52 PM
مرضى النفسى ان فى وحدة بتحبنى وانا مش حاسس بيها وحاسس انى ظلمها ومش عارف اصرحها بالحقيقة

طبعا بشكرا على مشاركتك بس انا عاوزة اعرف انت مش حاسس بيها ليه عشان مش شايفها هى الى بتتمناها ولا حاسس انها زى اختك مفيش مشاعر وفعلا لو حاسس انك ظالمها ياريت تقولها الحقيقة هى هتوجع كتير بس الوجع فى الاول بيكون احسن من الوجع والجرح بعد كدا وممكن باسلوبك توضحلها انت ايه وحياتك عاملة اية وهى بالنسبة ليك ايه بس واحدة واحدة بدل ماانت تكون معاها وفى الاخر تتطلع انت الى غلطان والجرح فى الاخر هيكون صعب اوووووووووووووى عليها وعليك انت كمان اسفة لو طولت عليك وشكرا ليك لمشاركتك

جوليت الحب
07-23-2009, 12:54 PM
موضوع جميل جدا ياجولى
بجد حلو اوى
تسلم ايدك
انا حياتى عادية جدااااااااامش مهووسة بحاجة معينة دلوقتى

ليه ياامل كدا حياتك عادية ازاى اكيد فى حاجة بتحبيها اوى يعنى ممكن الخروج ممكن كتابة شعر خواطر مهوسة بالهدوم الاكسسوارات حجات كدا مش شرط مهوسة بالحب اكيد فى حاجة وانتى مش واخدجة بالك منها دورى عليها وانا مستنية ردك

روميو الحب
07-23-2009, 02:25 PM
جوليت بجد موضوع جامد زى مانتى عودتينا وانا هدخل فى الموضوع على طول

انا بئا يا جولى عندى مرض بجد وهوة انى بفضل كل ثانيه اتخيل ان حبيبتى معايا ومش بفكر فى حاجه غيرها وفى سعات كتير وانا قاعد لوحدى بحس انها معايا وافضل اتكلم معاها وهى بترد عليها مع انها مش بتبقى موجوده

بس انا بحب الحكايه دى بجد علشان بتعوضنى شويه علشان مش بشوف حبيبتى دى كتير ربنا يخليها ليا

جوليت الحب
07-23-2009, 02:29 PM
جوليت بجد موضوع جامد زى مانتى عودتينا وانا هدخل فى الموضوع على طول

انا بئا يا جولى عندى مرض بجد وهوة انى بفضل كل ثانيه اتخيل ان حبيبتى معايا ومش بفكر فى حاجه غيرها وفى سعات كتير وانا قاعد لوحدى بحس انها معايا وافضل اتكلم معاها وهى بترد عليها مع انها مش بتبقى موجوده

بس انا بحب الحكايه دى بجد علشان بتعوضنى شويه علشان مش بشوف حبيبتى دى كتير ربنا يخليها ليا

هههههههه انا عارفة انك مجنون بحبيبتك بس بجد ربنا يوفقك وربنا يخليهالك يارب ان شاء الله وااية رايك امسك الخشب ولا اية ههههههههههههه بجد انت انسان اوى وربنا يوفقك لانك بجد حد محترم وكويس كمان واخ غالى عندى نورت الموضوع كله وشكرا على الكلام الجميل دا بجد

مروة على
07-23-2009, 04:00 PM
انا بقى مرضى النفسى انى اجتماعية جامد يعنى مش بعرف اكون فى مكان غير لازم اتعرف على ناس كتير فيه وانى على طبعتى مع اى حد ويمكن دى دلوقتى بقت حاجة وحشة وبرضه فى انسان هو بجد اكتر من اخويا مقدرش ازعل منه مهما كان ومقدرش اسيبه بس هو دلوقت زعلان منى وانا بقوله متزعلش والله عارفة انى عملت غلط بس غصب عنى كان لازم اعمل كده على فكرة صديقى ده هو munshi وشكرا على موضوعك الهايل ده بجد موضوع جميل واسفة على الاطالة

حفيد سيف الله المسلول
07-23-2009, 04:15 PM
اولا انا بقولك يا roory ان انتى عارفه انى عمرى ما ازعل منك مهما حصلتى بس انا كنت محتاج اوصلك لفكره احسن من اللى انتى فيها ( اصعب تحدى ان تبتسم والدموع فى عينيك ) يا ريت تكونى فاهمانى
وفعلا انا مهوس بحاجاااااااات كتير اوى وبجد موصوع اكتر من رائع بجد انتى رائعه يا جوليت الحب

برجل
07-23-2009, 05:02 PM
يمكن انا عشان بحب وحدة غيرها عشان كده مش مهتم بيها مش عارف والحقيقة خايف اقلها عشان مجرحاش او تزعل منى اصلها ذى اختى بالظبط

Mimi
07-23-2009, 05:09 PM
والله موضوع يجنن ياجولي

انا بختصار مرضي النفسي عدم الثقة في اي شئ

وبالتالي عدم الثقة في مشاعري تجاه الاخرين مش مشاعرهم تجاهي لاء العكس

ودا مرض وحش عشان مفيهوش مصارحة بين وبين نفسي

شكرآ ياحبيبتي موضوع هايل بيطلع اللي جوانا بسهولة

eslam mamdouh
07-23-2009, 10:26 PM
شكرا جدا على الموضوع المميز الجميل ده

وفكره ان كل واحد يعرض هو عنده شى متعلق به وبيفضله جدا

فكره رائعه

تخلى الواحد يواجه نفسه

لكن

ده ملوش اى علاقه نهائى بالمرض النفسى

تعريف حضرتك للمرض النفسى هو تعريف شعورى حضرتك حاسه بيه

لكن ملوش اى دعوه بالفكره العلميه

العلماء عرفوا الصحه النفسه .......واى خلل فى الصحه النفسيه بيكون مرض نفسى

طب ايه هو تعريف الصحه النفسيه

عندنا اكتر من تعريف

1- الصحة النفسية هي التوافق مع المجتمع وعدم الشذوذ عنه وعدم مخالفته والمرض النفسي هو عدم التوافق مع المجتمع
وحسب هذا التعريف يكون الانبياء والمصلحون فاقدي الصحة النفسية وهذا يخالف الواقع

2- الصحة النفسية هي قدرة الانسان على التطور
والمرض النفسي هو عدم التطور بما يتناسب مع مرحلة النمو ( مثال: حين يتمسك البالغ بسلوكيات الطفولة فإنه يعد مريضا نفسيا )

3- الصحة النفسية هي توافق احوال النفس الثلاث وهي حالة الابوة ( Parent ego state ) وحالة الطفولة ( Child ego state ) وحالة الرشد ( Adult ego state ) على اعتبار ان الشخص السليم نفسيا يعيش بهذه الحالات في تناغم وانسجام و يحدث المرض النفسي عند اختلال هذه الاحوال وطغيان احداها عن الاخرى .

4- الصحة النفسية هي القدرة على الحب والعمل ( اي حب الفرد لنفسه وللآخرين على ان يعمل عملا بناء يستمد منه البقاء لنفسه وللآخرين )
والمرض النفسي هو كراهية النفس والآخرين والعجز عن الانجاز والركود رغبة في الوصول الى الموت

5- ومن العلماء من اعتبر ان المرض النفسي هو عدم التوافق الداخلي ورأى ان الصحة النفسية هي التوافق الداخلي بين مكونات النفس من جزء فطري هو الغرائز ( الهو ) وجزء مكتسب من البيئة الخارجية وهو الأنا الأعلى ...

ارجو ان تكون فكرتى وصلت لحضرتك

وشكرا جدا جدا على الموضوع الممز

جوليت الحب
07-24-2009, 01:21 PM
انا بقى مرضى النفسى انى اجتماعية جامد يعنى مش بعرف اكون فى مكان غير لازم اتعرف على ناس كتير فيه وانى على طبعتى مع اى حد ويمكن دى دلوقتى بقت حاجة وحشة وبرضه فى انسان هو بجد اكتر من اخويا مقدرش ازعل منه مهما كان ومقدرش اسيبه بس هو دلوقت زعلان منى وانا بقوله متزعلش والله عارفة انى عملت غلط بس غصب عنى كان لازم اعمل كده على فكرة صديقى ده هو munshi وشكرا على موضوعك الهايل ده بجد موضوع جميل واسفة على الاطالة

لا طبعا مفيش مشاكل والله والحمد لله انكوا اتاكدوا انكوا مش زعلنين من بعض ومفيش مشاكل ولا اطاله ولا حاجة

جوليت الحب
07-24-2009, 01:22 PM
اولا انا بقولك يا roory ان انتى عارفه انى عمرى ما ازعل منك مهما حصلتى بس انا كنت محتاج اوصلك لفكره احسن من اللى انتى فيها ( اصعب تحدى ان تبتسم والدموع فى عينيك ) يا ريت تكونى فاهمانى
وفعلا انا مهوس بحاجاااااااات كتير اوى وبجد موصوع اكتر من رائع بجد انتى رائعه يا جوليت الحب

طب انا كنت عاوزة اعرف انت مهووووووس بحجات كتير زى ايه وشكرا على ردك الجميل دا والحمد لله انكوا مش زعلنين من بعض

جوليت الحب
07-24-2009, 01:25 PM
يمكن انا عشان بحب وحدة غيرها عشان كده مش مهتم بيها مش عارف والحقيقة خايف اقلها عشان مجرحاش او تزعل منى اصلها ذى اختى بالظبط

انا معاك اوك متجرحاش اوك بس لازم تقولها او توضح ليها بدل ماتتعلق بيك اكتر واكتر وساعتاها الجرح هيكون اصعب لان الجرح فى البداية بيكون اهون من بعد فترة طويله بعد حب وتعلق اكتر واكتر وشكرا لمشاركتك بجد وباين اد ايه انك انسان محترم وكويس بجد ربنا يوفقك ان شاء الله

جوليت الحب
07-24-2009, 01:28 PM
والله موضوع يجنن ياجولي

انا بختصار مرضي النفسي عدم الثقة في اي شئ

وبالتالي عدم الثقة في مشاعري تجاه الاخرين مش مشاعرهم تجاهي لاء العكس

ودا مرض وحش عشان مفيهوش مصارحة بين وبين نفسي

شكرآ ياحبيبتي موضوع هايل بيطلع اللي جوانا بسهولة

شكرا بجد على مشاركتك الجميلة دى انتى نورتى الموضوع بجد والحمد لله انك قدرتى تخرجى الى جواكى بسهولة كدا

جوليت الحب
07-24-2009, 01:33 PM
شكرا بجد يا باشمهندش على الرد الجميل دا اد اية فرحنى والحمد لله انه عجب حضرتك بس اانا كنت عاوزة اوضح لحضرتكم حكاية الهوس دا انا كل الى اقصدة المرض النفسى هنا زى ماالناس بيطلعوا على حدج مهوس بحاجة مهينه فبيقولوا كدا بالبلدى انت مريض نفسانى انت مجنون .... دا الى انا اقصدة مثال واحدة تقول انا مجنونة بالاكل .......... مجنون بعمرو دياب فبالتالى الجنون دا بيكون مرض نفسى وبالتالى بيكون هوس دى الفكرة مش اكتر انا عاوزة اعرف كل واحد مجنون او مهووس او كتعلق بيه مش اكتر وشكرا لحضرتك على ردك الجميل دا بجد

GooD_DrSh
07-25-2009, 03:20 AM
ايوا كدا رجعتى بقى بالتوبيكااااات بتعتك ال كلها افكاااار جديده

ع فكره التوبيك دا رووعه بجد وفكرته جديده

ندخل ف التوبيك

انا بقى مرضى نفسى الموباايل .. ان ع طول ماسكه ف ايدى حتى وانا ناايم بيبقى جنبى واول حاجه اول ما اصحى اشغله .. وطول ما انا قااعد ع طوول ف ايدى بقى
بجد مش بقدر استغنى عنه .. بحس ان فيه حاجه نااقصه كدا هو والمفااتيح ..

eslam mamdouh
07-25-2009, 12:06 PM
شكرا بجد يا باشمهندش على الرد الجميل دا اد اية فرحنى والحمد لله انه عجب حضرتك بس اانا كنت عاوزة اوضح لحضرتكم حكاية الهوس دا انا كل الى اقصدة المرض النفسى هنا زى ماالناس بيطلعوا على حدج مهوس بحاجة مهينه فبيقولوا كدا بالبلدى انت مريض نفسانى انت مجنون .... دا الى انا اقصدة مثال واحدة تقول انا مجنونة بالاكل .......... مجنون بعمرو دياب فبالتالى الجنون دا بيكون مرض نفسى وبالتالى بيكون هوس دى الفكرة مش اكتر انا عاوزة اعرف كل واحد مجنون او مهووس او كتعلق بيه مش اكتر وشكرا لحضرتك على ردك الجميل دا بجد

شكرا جدا لحضرتك على الرد

وبجد الفكره وصلت

وفعلا فكره مميزه ورائعه

جزاكى الله كل خير

جوليت الحب
07-25-2009, 01:41 PM
شكرا جدا لحضرتك على الرد

وبجد الفكره وصلت

وفعلا فكره مميزه ورائعه

جزاكى الله كل خير

شكرا ياباش مهندس على رد حضرتك الجميل دا والحمد له ان الفكرة وصلت لحضرتك واقصد اية من الموضوع دا

AHMED FTIHA
07-25-2009, 01:52 PM
فكرة الموضوع هايله جدا وزكيه بحييكى عليها
وانا مرضى النفسى انى شايف ان الناس كلها كويسه جدا وممكن اتخدع بسرعه منهم ولو قلت رأيى بصراحة ممكن يزعلوا منى

جوليت الحب
07-25-2009, 01:55 PM
فكرة الموضوع هايله جدا وزكيه بحييكى عليها
وانا مرضى النفسى انى شايف ان الناس كلها كويسه جدا وممكن اتخدع بسرعه منهم ولو قلت رأيى بصراحة ممكن يزعلوا منى

على فكرة يااحمد بجد انت فى كل رد بتثبتلى انك حد كويس ومحترم بجد ربنا يوفقك ان شاء الله ويبعد عنك اى حد مش كويس ان شاء الله شكرا بجد على اى رد ليك فى اى موضوع من مواضيع ربنا يخليك شكرا بجد

الدلوعة
07-25-2009, 03:40 PM
تسلمى على التوبيك الهايل دة
واكيد يا نون انتى عارفة مرضى ان كلامى دبش كدة وبيزعل منى ناس كتير وهما اقرب الناس منى بس بجد غصب عنى مش بعرف بتسرع فى الرد وكلامى صراحة صواريخ ملهاش حل اعمل اية بقى

جوليت الحب
07-25-2009, 10:19 PM
ايوا كدا رجعتى بقى بالتوبيكااااات بتعتك ال كلها افكاااار جديده

ع فكره التوبيك دا رووعه بجد وفكرته جديده

ندخل ف التوبيك

انا بقى مرضى نفسى الموباايل .. ان ع طول ماسكه ف ايدى حتى وانا ناايم بيبقى جنبى واول حاجه اول ما اصحى اشغله .. وطول ما انا قااعد ع طوول ف ايدى بقى
بجد مش بقدر استغنى عنه .. بحس ان فيه حاجه نااقصه كدا هو والمفااتيح ..

ربنا يخليك يا درش على الرد الجميل دا بجد ههههههههههههههه فعلا معاك حق لحظت انا حكاية الموبايل وصح مادليه المفاتيح شكرا لمشاركتك الجميله دى بجد نورت التوبيك كله

جوليت الحب
07-25-2009, 10:21 PM
تسلمى على التوبيك الهايل دة
واكيد يا نون انتى عارفة مرضى ان كلامى دبش كدة وبيزعل منى ناس كتير وهما اقرب الناس منى بس بجد غصب عنى مش بعرف بتسرع فى الرد وكلامى صراحة صواريخ ملهاش حل اعمل اية بقى

هههههههههههههه والله يا حبيبى انتى كدا سؤاء اتغيرتى او فضلتى زى ماانتى هتفضلى حد حلو اووووووووووووووى لانك انسانة جميلة بجد وصريحة وطيبة واخت فعلا وربنا يعلم انا بحبك اد ايه نورتى التوبيك كله مهما حصل منك هتفلى اخت لينا كلنا بنحبها

firehawek
07-25-2009, 10:33 PM
موضوع جميل تسلم ايدك وانا مشكلتى النفسية انى يمكن مش عارف انا عايز ايه محتار متضايق ومخنوق ومفيش حاجة حلوة مستطعمها خالص ياريت الموضوع دة يبقى ايجابى ويبقى فيه ناس تساعد الناس اللي عندهم مشاكل او حاجات تعباهم ولا شكلى بتكلم غلط ارجوا لا تتهمونى بالغموض

جوليت الحب
07-25-2009, 10:44 PM
الاول طبعا بشكرك على ردك للموضوع وانا عاوزة اوضح لحضرتك حاجة ان هنا الموضوع مش متعلق بالمشاكل متعلق بحكاية الهوس والجنون بحاجة انت بتعملها كتير او بتحبها اما حكاية مشكلتك ممكن تدخل على قسم الحواارات الاجتماعيه فى موضوع فضفضة تقدر تتكلم وتقول ايه الى مضايقك وهتلاقى كلنا جمبك لو قدرنا نسعدك وانا عن نفسى لما كنت مخنوقة الحمد لله لقيت الى جمبى بجد سؤاء فى المنتدى او براة المنتدى

جوليت الحب
08-02-2009, 12:16 AM
يلا يا جماعة انا مستنية ردكوا على الموضوع ويااااااااااااارب يعجبكوا وكله يدخل يجاوب هو مهوس بيه ياترى ومجنون بيه يلا مستنية ردودكوا كلكوا

المشاكس
08-02-2009, 04:14 AM
اولا انا بشكرك يا جوليت و روعه التوبيك مش غريبه عليكى

وبجد الردود راقيه لمستوى الموضوع

اما بالنسبه لمرضى النفسى فهوا انى متعلق بانسانه لدرجه الجنون بس فى شويه موانع او عقبات مخليانى مقدرش اقولها على حاجه والمشكله ان انا مش قادر مفكرش فيها علطول حتى لو فى حاجه بتشغلنى ولو قاعد لوحدى ولو فى اى مكان بلاقى نفسى بفكر فيها بس للاسف هيا ما تعرفش حاجه وانا الاحساس دا معزبنى اوى لما تكونى بتحبى شخص اوى وهوا ما يعرفش فياريت لو عندك حل وانا اسف لاكون طولت وبجد مواضيعك ما تتوصفش
شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااا

جوليت الحب
08-02-2009, 03:13 PM
اولا انا بشكرك يا جوليت و روعه التوبيك مش غريبه عليكى

وبجد الردود راقيه لمستوى الموضوع

اما بالنسبه لمرضى النفسى فهوا انى متعلق بانسانه لدرجه الجنون بس فى شويه موانع او عقبات مخليانى مقدرش اقولها على حاجه والمشكله ان انا مش قادر مفكرش فيها علطول حتى لو فى حاجه بتشغلنى ولو قاعد لوحدى ولو فى اى مكان بلاقى نفسى بفكر فيها بس للاسف هيا ما تعرفش حاجه وانا الاحساس دا معزبنى اوى لما تكونى بتحبى شخص اوى وهوا ما يعرفش فياريت لو عندك حل وانا اسف لاكون طولت وبجد مواضيعك ما تتوصفش
شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااا

شكرا بجد على ردك دا اد ايه كلامك فرحنى اوى ومرضك دا اجمل مرض انا شقته لغاية دلوقتى لان الحب دا مش بايد اى حد ولما يوصل لدرجة الجنون شكراااااااااااااااااااا اووووووووووووووووووووووى بجد على كلامك اد ايه طالع يجنن بجد واحساسك والله واصلنى اوووووووووووووووى وانا هرد عليك يمكن لعل وعسى يكون فى ايدى حاجة اوعدك انى ارد عليك من عنية حاضر

rosy
08-02-2009, 09:55 PM
والله يا جولي موضوعك اكتر من رائع بجد حاجه جميله جدا ان الانسان يعترف باللي جواه ويلاقي اللي يقف جمبه ويبقي معاه
اما انا بقي مرضي النفسي ان انا بعتبر ان الناس كلها اخواتي مش عارفه ليه
مع انهم بيكون عندهم احساس تاني طبعا
بس انا عمري ماحسيت بالاحساس ده
اسفه يا حبيبتي لو كنت طولت عليكي
بس الموضوع عجبني اوي
مشكوووووووووووره

جوليت الحب
08-04-2009, 06:08 PM
والله يا جولي موضوعك اكتر من رائع بجد حاجه جميله جدا ان الانسان يعترف باللي جواه ويلاقي اللي يقف جمبه ويبقي معاه
اما انا بقي مرضي النفسي ان انا بعتبر ان الناس كلها اخواتي مش عارفه ليه
مع انهم بيكون عندهم احساس تاني طبعا
بس انا عمري ماحسيت بالاحساس ده
اسفه يا حبيبتي لو كنت طولت عليكي
بس الموضوع عجبني اوي
مشكوووووووووووره
شكرا كتيرعلى ردك دا ومرضك اد ايه جميل ومش طولتى ولا حاجة

zoro313
08-04-2009, 06:27 PM
انا بقى المرض النفسى بتاعى هو انى متعلق بحد اوى
ويارب افضل مريض كدا علطول

شكرا على الموضوع

جوليت الحب
08-04-2009, 06:31 PM
انا بقى المرض النفسى بتاعى هو انى متعلق بحد اوى
ويارب افضل مريض كدا علطول

شكرا على الموضوع

شكرا ياعم حليم على ردك دا كتر خيرك بصراحة شكرا على الموضوع دا الى ربنا قدرك عليه يامفارى نورت بجد ويارب يجيلك امراض الدنيا كدا على طول ههههههههههههههههههههههه

جوليت الحب
12-03-2009, 02:48 PM
يلا محدش عاوز يقولى ايه هو مرضه النفسى تانى ولا استكفيتوا بقى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اسامه البنا
12-15-2009, 08:24 AM
هايل يلا محدش عاوز يقولى ايه هو مرضه النفسى تانى ولا استكفيتوا بقى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا عاوز اقولك موضوع هايل

وكمان عاوز اقولك تنفعي دكتوره المنتدي

انا بقي مرضي اني بجري وراء سراب

شكرا ليكي

جوليت الحب
12-15-2009, 03:00 PM
هايل يلا محدش عاوز يقولى ايه هو مرضه النفسى تانى ولا استكفيتوا بقى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

انا عاوز اقولك موضوع هايل

وكمان عاوز اقولك تنفعي دكتوره المنتدي

انا بقي مرضي اني بجري وراء سراب

شكرا ليكي

متشكرة كتيييييييييييير ليك بجد على ردك دا والله بجد مبسوطة بردك دا وعاوزنى ابقى دكتورة المنتدى ههههههههههه ربنا يخليك دى شهادة اعتز بيها اوى وياترى السراب الى بتجرى وراءه دا ممكن يتحقق؟

برنسيس الهمسات
03-14-2010, 02:54 AM
حلو موضوعك ياجولى انا بئة مهووووسة بالميك اب بس مش انى اشترية وبس وكيفية وضعه كالمحترفين واكيد انتى عارفة لانك صحبتى الا نتيم موضوع جامد يانونا

blue_sky
03-15-2010, 09:44 PM
موضوع رااااااائع
أنا ممكن تكون مشكلتي هي أني أني بتعامل مع الناس كلها بسلامة نية وبسامح كدة وخلاص
يعني لو حد عمل حاجة زعلتني أوي وجرحتني وأحرجتني لو أعتذرلي بسامح مش بقدر أحرج اللي قدامي
ودة بيخلي ناس كتير تيجي عليا عشان عارفة أني دايما بسامح وفي نفس الوقت عنيدة لو زعلت مع حد ممكن أفضل بالشهور ماأكلمهوش لو هو ماكلمنيش لازم هو اللي يبدأ بالكلام
بجد نفسي أتغير