صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 17
  1. #1
    Status
    Offline
    الصورة الرمزية zoro313
    عضو متألق 60%
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    المشاركات
    647
    معدل تقييم المستوى
    5095

    ازى تعرف ان فى فرح مصرى

    * عندما ترى الزفة الدمياطي الأزلية " وبسم الله الرحمن الرحيم و هنبدأ الليلة "

    *عندما "يبخر" العريس والعروسة بعضهم .

    *عندما تجد النساء "ينمون" على العروسة قائلين عبارات مثل "أنا عارفة ياختي أخدها على أيه " او " فستانها بيئة قوي ".

    *عندما تكون أغنية هشام عباس "أسماء الله الحسنى " هي أول شئ تسمعه عند الدخول للقاعة .

    * عندما " يزوم " المصور على الشبكة و كأنها قلادة التايتانك الماسية ..و تجد المدعوين " هيموتواو يتفرجوا عليها

    *عندما يرقص العروسان رقصتهما الأولى _الرومانسية_ وكل البشر بيصوروهم بكاميرا الموبيل قائلين " يا ترى بيقولها أيه ؟"

    *عندما تسمع أغنية "هتجوز " لسعد الصغير .

    *عندما تأتي أم العريس كل نصف ساعة و تمسح عرقه قائله " يابني مش كدة , متهدش نفسك ".

    *عنما تسمع السؤال السرمدي "هو البوفيه هيبدأ إمتى … الواحد جاع " .

    *عندما يعرض الفيلم التسجيلي البوفيه وما يحتويه من لحوم و فراخ وأور و ديوك رومي.

    *عندما تسمع" بس الأكل مكنش قد كده" بعد تناول الطعام مباشرة . وعلى رأي المثل " بعد ما أكل و إتكى قال رحته مستكة ".

    * عندما تقول أم العروسة للعريس " خلى بالك منها " فيجيب "دي في عنيا يا طنط ".

    *عندما تنطلق الزفة مسببة الإزعاج لخلق الله و بييب بييب بييب بييب بييب .
    ايام حلوة الايام وبعشها معاك ولا فى الاحلام

    ايام حلوة الايام يا حبيبى معاك ولا فى الاحلام



  2. #2
    Status
    Offline
    الصورة الرمزية Rania Ismail
    عضو فضى 80%
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    الدولة
    Egypt/Alex/ZeZenia
    العمر
    32
    المشاركات
    1,127
    معدل تقييم المستوى
    5584

    افتراضي

    انت عارف نعرفه من ايه كمان
    لما العيال الصغيره الغلسين
    بيلفو حوالين العريس والعروسه وهما بيرقصو سلو
    زى ما كان حليم بيعمل كده ومازال بيعمل كده

    هههههههههههههههههههههه
    ويمسك فى ديل العروسه

    لمن لا يستحقونك ...... قل لهم بصوت عالي أنك نسيتهم .. وأدر لهم ظهرك , وأمض في الطريق المعاكس فربما كان هناك أناس يستحقونك .. قل لـــــــــــــــــــهم.. إن الأيام لن تتكرر .. وإن المراحل لن تعاد .. وإنك ذات يوم .. خلفتهم تماما كما خلفوك فإن العمر لا يعود إلي الورا

    Rania Ismail

  3. #3
    Status
    Offline
    الصورة الرمزية Hassan Mohamed
    اخصائي مساحة وخرائط دفعة 2009
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    المشاركات
    3,306
    معدل تقييم المستوى
    7817

    افتراضي

    وكمان لما بيشغلوا المال والبنون وبيشغلوا اغنية بكار كمان
    سأكتب و أكتب
    ولن أتوقف
    فأنا قلمي لن يجف ابدا

  4. #4
    Status
    Offline
    الصورة الرمزية AYMAN GAMAL
    اخصائي مساحة خرائط و نظم معلومات جغرافية
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    الدولة
    Alexandria, Egypt, Egypt
    المشاركات
    2,482
    معدل تقييم المستوى
    6972

    افتراضي

    سيبي الواد في حاله

    حرام عليكي ههههههههههههههههههههههههههه

    الموضوع جميل يا حليم



  5. #5
    Status
    Offline
    الصورة الرمزية zoro313
    عضو متألق 60%
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    المشاركات
    647
    معدل تقييم المستوى
    5095

    افتراضي

    راانيا انتى تانى اوك احزرى هجوم حاد
    ههههههههه
    ايام حلوة الايام وبعشها معاك ولا فى الاحلام

    ايام حلوة الايام يا حبيبى معاك ولا فى الاحلام



  6. #6
    Status
    Offline
    الصورة الرمزية Rania Ismail
    عضو فضى 80%
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    الدولة
    Egypt/Alex/ZeZenia
    العمر
    32
    المشاركات
    1,127
    معدل تقييم المستوى
    5584

    افتراضي

    اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zoro313 مشاهدة المشاركة
    راانيا انتى تانى اوك احزرى هجوم حاد
    ههههههههه
    روح اجرى العب بعيد
    متفدرش تعملى حاجه

    لمن لا يستحقونك ...... قل لهم بصوت عالي أنك نسيتهم .. وأدر لهم ظهرك , وأمض في الطريق المعاكس فربما كان هناك أناس يستحقونك .. قل لـــــــــــــــــــهم.. إن الأيام لن تتكرر .. وإن المراحل لن تعاد .. وإنك ذات يوم .. خلفتهم تماما كما خلفوك فإن العمر لا يعود إلي الورا

    Rania Ismail

  7. #7
    Status
    Offline
    الصورة الرمزية samomran
    مشرف قسم تنميه الموارد البشريه
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    الدولة
    North-England
    العمر
    32
    المشاركات
    1,877
    معدل تقييم المستوى
    6407

    افتراضي

    تصدق فعلا بيحصل كده و حاجه كمان لما تلاقى شويه بسابيس بيزفوا العريس و العروسه فى الاول و تلاقيهم بيضربوا صواريخ فى الهوا
    مرحبا بك فى مصر وطنك الام
    We are One Team
    Help Each OTher
    Team Work

    We Are
    Knights of the earth

    اســــــــــــــــــلام عمـــــــــــــــــــــــــــران



  8. #8
    Status
    Offline
    الصورة الرمزية Rania Ismail
    عضو فضى 80%
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    الدولة
    Egypt/Alex/ZeZenia
    العمر
    32
    المشاركات
    1,127
    معدل تقييم المستوى
    5584

    افتراضي

    الموضوع جميل يا حليم بجد كنت بغلس عليك

    لمن لا يستحقونك ...... قل لهم بصوت عالي أنك نسيتهم .. وأدر لهم ظهرك , وأمض في الطريق المعاكس فربما كان هناك أناس يستحقونك .. قل لـــــــــــــــــــهم.. إن الأيام لن تتكرر .. وإن المراحل لن تعاد .. وإنك ذات يوم .. خلفتهم تماما كما خلفوك فإن العمر لا يعود إلي الورا

    Rania Ismail

  9. #9
    Status
    Offline
    الصورة الرمزية zoro313
    عضو متألق 60%
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    المشاركات
    647
    معدل تقييم المستوى
    5095

    افتراضي

    شكرا انا عارف انك كده____________
    هههههههههههههه
    قصدى منوراى مواضيعى
    ايام حلوة الايام وبعشها معاك ولا فى الاحلام

    ايام حلوة الايام يا حبيبى معاك ولا فى الاحلام



  10. #10
    Status
    Offline
    الصورة الرمزية sameh gamal
    الفرقة الرابعة شعبة المساحة و الخرائط بالاسكندرية
    تاريخ التسجيل
    Oct 2008
    المشاركات
    157
    معدل تقييم المستوى
    4590

    افتراضي

    الله ينور ياحليم تسلم ايدك الموضوع حلو وبحذرك الا رانيا دى قمر القسم وحذارى تقرب منها افرمك انت هتتنفش زى الديك الرومى علينا وجدع انك مجتش الكليه والله كان نهارك هيبقى زى وشى هههههههههههههههههه
    المهم تحط عنوان وتقول مبروك للاهلى والا هخلى رانيا تديك فوق دماغك وانت عارف اللى فيها دى مابترحمش معندهاش هزار الا الاهلى ولا ايه يارونى؟
    سامح جمال محمد احمد
    الفرقه الرابعه
    شعبه المساحه والخرائط






    الحب وعاء من الذل
    ان احببت انسان احترس مرة
    وان احببت شيطانه احترس الف مرة

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •