صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 19
  1. #1
    Status
    Offline
    الصورة الرمزية zoro313
    عضو متألق 60%
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    المشاركات
    647
    معدل تقييم المستوى
    4952

    حظك اليوم وكل يوم

    برج الحمل
    (( لا تقترب من اى ديب و خصوصا الديب فريزر ))

    برج الثور
    (( الحظ يبتسم لك اليوم ؛ سوف تسدد اخر
    دفعة اقساط مستحقة على (الشراب الجديد) ))

    برج الجوزاء
    (( تعانى من الكسل عند الاستيقاظ للتغلب عليةاخبط راسك فى الحوض ))

    برج السرطان
    (( التغير مهم فى مظهرك البس فردة حذاء يمين و و التانيه شراب بس))

    برج الاسد
    (( اليوم يتحقق لك املك الذى طال انتظارة .. يقدمون لك على الغداء شوربة لحمه ))

    برج العذراء
    (( النيولوك الجديد يستلزم الاستحمام , ثم استخدم ورق صنفرة خشن قبل كريم الاساس ))

    برج الميزان
    (( حسن علاقتك فى الشغل مع رئيسك .. و على رأى المثل : اللى تكره وشه يحوجك الزمان لقفاه ))

    برج العقرب
    (( انت فعلا طيب ومفيش حاجه عليك المشكلة فى العقربة اللى جنبك ))

    برج القوس
    (( اسمك الحقيقى قزح بس مخبيين عليك عشان الحسد ))


    برج الجدى
    (( تعلم من اخطاء الاخرين و دارى على معزتك تعيش ))

    برج الدلو
    (( اسمك الأن يشهد رواجا غير مسبوق بسبب حملة النظافه العامه ))

    برج الحوت
    (( لا تفرط فى مشاهدة برامج الاطفال و الافلام المرعبة حتى لا تضطر لاستخدام بامبرز ))

    محمد حليم

  2. #2
    Status
    Offline
    الصورة الرمزية ahmedko
    اخصائي مساحة و نظم معلومات جغرافية دفعة 2009
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    المشاركات
    283
    معدل تقييم المستوى
    4604

    افتراضي

    ايه ياعم زورو الكلام دة
    اتخضيت يا حج كامل

    عليا الطلاج ايتخضيت
    لا حول ولا قوة الا بالله العلى العظيم

  3. #3
    Status
    Offline
    الصورة الرمزية Hassan Mohamed
    اخصائي مساحة وخرائط دفعة 2009
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    المشاركات
    3,306
    معدل تقييم المستوى
    7674

    افتراضي

    اليوم يتحقق لك املك الذى طال انتظارة .. يقدمون لك على الغداء شوربة لحمه

    ده انا بس انا اكلت كبدة مش شاورمة
    سأكتب و أكتب
    ولن أتوقف
    فأنا قلمي لن يجف ابدا

  4. #4
    Status
    Offline
    الصورة الرمزية onon
    عضو نشيط 30%
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    المشاركات
    169
    معدل تقييم المستوى
    4477

    افتراضي

    برج الحمل
    (( لا تقترب من اى ديب و خصوصا الديب فريزر ))

    ليه كدا بس طيب الديب فريزر ده المكيف بتاعي اعمل ايه دلوقتي والدنيا حر يلا مش مشكل الدنيا قربت تسقع ههههههههههههههههههههههههههههههه

  5. #5
    Status
    Offline
    الصورة الرمزية samomran
    مشرف قسم تنميه الموارد البشريه
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    الدولة
    North-England
    العمر
    31
    المشاركات
    1,877
    معدل تقييم المستوى
    6264

    افتراضي

    و الله يا حليم انا برج الاسد و اكلت لحمه و شوربه الواد ده سره باتع
    We are One Team
    Help Each OTher
    Team Work

    We Are
    Knights of the earth

    اســــــــــــــــــلام عمـــــــــــــــــــــــــــران



  6. #6
    Status
    Offline
    الصورة الرمزية zoro313
    عضو متألق 60%
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    المشاركات
    647
    معدل تقييم المستوى
    4952

    افتراضي

    أي خدمه بعد كده هعمل مكان وتيجوا تخدو البركه

  7. #7
    Status
    Offline
    الصورة الرمزية Rania Ismail
    عضو فضى 80%
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    الدولة
    Egypt/Alex/ZeZenia
    العمر
    32
    المشاركات
    1,127
    معدل تقييم المستوى
    5441

    افتراضي

    ايه يا عم ده اللى مكتوب عن برج الحوت
    بس مووضوع فكرته جديده برافو عليك

  8. #8
    Status
    Offline
    الصورة الرمزية zoro313
    عضو متألق 60%
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    المشاركات
    647
    معدل تقييم المستوى
    4952

    افتراضي

    هههههههههههههه

  9. #9
    Status
    Offline
    الصورة الرمزية sarah
    عضو نشيط 30%
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    المشاركات
    152
    معدل تقييم المستوى
    4458

    افتراضي

    ميرسى ياعم زورو ماشية معايا اتصدق , بس مجاش فى بالى ادارى على معزتى تعيش .
    اوكى حعمل بيها. (سوري يعنى غباء منى ) ازاى يعنى ؟

  10. #10
    Status
    Offline
    الصورة الرمزية witch evil
    عضو مميز 70%
    تاريخ التسجيل
    Sep 2008
    الدولة
    روريتا "امبراطوريتى الخاصه"
    المشاركات
    522
    معدل تقييم المستوى
    4843
    برج الجدى
    (( تعلم من اخطاء الاخرين و دارى على معزتك تعيش ))


    طب بالنسبه لانى معنديش معزه
    وبعدين انا اساسا محتجيه على برجى ده عشان مذكر انا عايزه العذراء



    <<لا تغمض عينك من الخوف فربما ما تراه فى خيالك افظع مما هو بالحقيقه>>


    <<<فافتح عينيك بقوه ولا تخف فالله معك الله وكيلك>>>

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات

ضوابط المشاركة

  • لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
  • لا تستطيع الرد على المواضيع
  • لا تستطيع إرفاق ملفات
  • لا تستطيع تعديل مشاركاتك
  •